Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraaks joku sitä brittiläistä Come dine with me-sarjaa?

Vierailija
18.02.2011 |

Se eilinen "emäntä" oli kyllä pohjanoteeraus, mitä oon missään nähnyt! Aivan naurettava! Kai se oli kännissä, tai sit se oli sairas... Ehkä lievästi hävettää sitä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala tapaus se eukko! Miten voi olla, että ihminen ilmoittautuu tollaiseen kilpailuun, sitten häipyy mitään sanomatta toisen kutsuilta kun "väsyttää".

Vielä pahempaa, että omilla illallisillaan painuu nukkumaan ja vieraat saa viihdyttää itse itseään ja itse tehdä ruokansa :0

Muutenkin oli aivan kummallinen. Joko hillui ihan sekopäisesti ja oli yliaktiivinen, tai sitten nuokkui silmät ristissä, ei mitään välimuotoa.

Mulle tuli mieleen, että käyttääköhän se jotain huumeita.

Vierailija
2/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit sillä saattoi olla joku lääkitys päällä, joka ei sopinut alkon kanssa. Tais jäädä niiltä altaassa lillumisetkin väliin, kun emäntä sammui :p

Mä en nähnyt maanantain jaksoa, käyttäytyikö se samalla tavalla silloinkin vai jaksoiko olla siivosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit sillä saattoi olla joku lääkitys päällä, joka ei sopinut alkon kanssa. Tais jäädä niiltä altaassa lillumisetkin väliin, kun emäntä sammui :p

Mä en nähnyt maanantain jaksoa, käyttäytyikö se samalla tavalla silloinkin vai jaksoiko olla siivosti?

silmät vaan pyöri päässä...

Vierailija
4/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullessaan alas kun Nigel oli tehnyt pääruuan hänen puolestaan, törmäsi seinään. Ja miksi hänellä oli aurinkolasit päässä sisällä? Känninen hervemmin niitä laittaa sisällä päähänsä, kamoissa oleva taa usein...

Ja jos humalaan tulee, niin siitä usein selviää aika nopsaan, (siis jos vaikka ottaa pari lasia viiniä liikaa, en tarkoita että juo votka pullon ykkösellä alas) mutta nuo nainen meni nukkumaan alkuruuan jälkeen, tuli alas ja söi pää- ja alkuruuan ja sitten nukkui taas, humalainen yleensä hieman selviää jos hetken nukkuu JOS pari lasillista liikaa ottanut.

Todella noloa, ja enpä hänen kynsistudioonsa menisi.

Vierailija
5/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä oli kuin käki. Sillä on selvästi peruskänni päällä koko ajan.

Vierailija
6/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ruotsi ja Suomiversiota myös.