Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet McDonaldsista?

Vierailija
18.02.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin viimeksi Mäkissä vuonna 1999.

Vierailija
22/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 juustohampurilaista. Mikä nautinto autolla ajaessani :sulava juusto, kuuma hampurilainen, sopiva suola...

Lasten kanssa käymme 1-2 x kk.

Kummallista kun esim .meidän kaupungin Mäkkärin autokaistalla/ ja siätiloissa aina jono, menipä mihin aikaan tahansa? Samoin Hesburgerissa. Sama juttu isommissa kaupungeissa joissa matkustelemme ja mäkit yms. löytyvät.

Ketkähän siellä minun lisäkseni käyvät kun tässäkin ketjussa joka toinen ilmoitti boikotoivansa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisoitiin että käyttävät halal-lihaa, broileria muistaakseni.

Et edes muista oliko se broileria mutta lehtijutun mukaan et sitten kuitenkaan sinne mene. Sinua olisi helppo jujuttaa monella tavalla.

Vierailija
24/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivat käntyt.

Vierailija
25/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kerran vuodessa tulee missään burgerilla käytyä.

Vierailija
26/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivat käntyt.

Ainoa mikä siellä on syömisen arvoista on Fiesta-salaatti!

Vierailija
27/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kiva, kun tietää mitä saa ja suunnilleen mihin hintaan, laatu tasaista

Vierailija
28/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaihtoehtoja ole. Siksi kannatan nykyään Hesburgeria. Muuten ok.

Vierailija
29/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto välillä. Valitsen ennemmin mäkin kuin Hesburgerin.

Vierailija
30/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kaupungilla hoitamassa asioita/ostoksilla, niin helppo poiketa Mäkkäriin, ostan yleensä 1€ juustohampurilaisen tai 2€ tarjoushampurilaisen ja pienen limun/soodaveden.

Nopeaa, edullista ja ihan ok makuista. Tulee paljon kalliimmaksi käydä esim. kahvilassa haukkaamassa sämpylä&kahvi (tai limu/mehu)

Jos taas haluan syödä kunnolla, niin en mene Mäkkäriin koska sillä 6€ vai 7€ mitä ateria maksaa saa parempaa ruokaa varsinkin lounasaikaan liki kaikissa ravintoloissa.

Hesburgerissa taas en käy kun pakon sanelemana: kamalia mössöjä heidän ruokansa :(

Vierailija
31/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilainen Pihvillä on 5/5

Vierailija
32/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla kiva, kun tietää mitä saa ja suunnilleen mihin hintaan, laatu tasaista

Mä taas en ikinä mene ulkomailla Mäkkäriin. On just ihana kun ei tiedä mitä saa ja pääsee kokeilemaan uusia makuelämyksiä mitkä ei ole kotona mahdollisia.

Vierailija
33/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hinta-laatusuhteen vuoksi. Olen vertaillut Mäkkärin ja Hesen tuotteita netissä ja aika usein Mäkkärillä on mm. vähemmän lisäaineita omissaan! Euron tai kahden hampurilainen on vakio-ostos minulle, lisäksi jäävesi.

Minusta hampurilaiset ovat hyviä, eivät tietenkään mitään gourmettia mutta parempia ja ainakin tuoreempia kuin Hesen. Ystäväni on töissä Mäkkärillä ja kertoo hygieniasäännöksiä ym. usein kun tavataan, kyllä niistä saa sellaisen kuvan että asiat on hoidettu kunnolla!

Olin Mäkkärillä töissä ja todistin kun työkaveri pisti lattialle pudonneen pihvin takaisin sämpylän sisään. 

Vierailija
34/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Burger King tuli, jäi nämä kaksi muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
35/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvää, mutta niin jäätävän epäterveellistä. Rasvaa ja valkoista vehnää. Sillä jos millä saa metabolisen oireyhtymän ja sepelvaltimotaudin. Tulee käytyä ehkä se 1-2krt vuodessa.

Vierailija
36/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatralla joku suvaantui kuivaan hamppariin Otti puukolla kaulanauki ja kuoli

Vierailija
37/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mc-Donals on just vitsin siisti mesta.

Tänään taas BicMaccii tilaukseen!

Vierailija
38/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mist tiiätte et onks mäkis halaalii!

Vierailija
39/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin Burger king tai Rolls, sitten Mäkki tai viimeisenä Hese, jos burgeri pikaruokaa pitää valita.

Vierailija
40/55 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mieltä. Mäkki on nasta mesta. Ostelen vähän väliä 4 juustopurilaista ja siihen kyytipojaks pirtelöö. AHHHHHHH...Uh...ki-ki-ki-ra-ra!