Mitä mieltä olet McDonaldsista?
Kommentit (55)
2-3 juustohampurilaista. Mikä nautinto autolla ajaessani :sulava juusto, kuuma hampurilainen, sopiva suola...
Lasten kanssa käymme 1-2 x kk.
Kummallista kun esim .meidän kaupungin Mäkkärin autokaistalla/ ja siätiloissa aina jono, menipä mihin aikaan tahansa? Samoin Hesburgerissa. Sama juttu isommissa kaupungeissa joissa matkustelemme ja mäkit yms. löytyvät.
Ketkähän siellä minun lisäkseni käyvät kun tässäkin ketjussa joka toinen ilmoitti boikotoivansa ?
uutisoitiin että käyttävät halal-lihaa, broileria muistaakseni.
Et edes muista oliko se broileria mutta lehtijutun mukaan et sitten kuitenkaan sinne mene. Sinua olisi helppo jujuttaa monella tavalla.
kuivat käntyt.
Ainoa mikä siellä on syömisen arvoista on Fiesta-salaatti!
Ulkomailla kiva, kun tietää mitä saa ja suunnilleen mihin hintaan, laatu tasaista
eikä vaihtoehtoja ole. Siksi kannatan nykyään Hesburgeria. Muuten ok.
Jos olen kaupungilla hoitamassa asioita/ostoksilla, niin helppo poiketa Mäkkäriin, ostan yleensä 1€ juustohampurilaisen tai 2€ tarjoushampurilaisen ja pienen limun/soodaveden.
Nopeaa, edullista ja ihan ok makuista. Tulee paljon kalliimmaksi käydä esim. kahvilassa haukkaamassa sämpylä&kahvi (tai limu/mehu)
Jos taas haluan syödä kunnolla, niin en mene Mäkkäriin koska sillä 6€ vai 7€ mitä ateria maksaa saa parempaa ruokaa varsinkin lounasaikaan liki kaikissa ravintoloissa.
Hesburgerissa taas en käy kun pakon sanelemana: kamalia mössöjä heidän ruokansa :(
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla kiva, kun tietää mitä saa ja suunnilleen mihin hintaan, laatu tasaista
Mä taas en ikinä mene ulkomailla Mäkkäriin. On just ihana kun ei tiedä mitä saa ja pääsee kokeilemaan uusia makuelämyksiä mitkä ei ole kotona mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hinta-laatusuhteen vuoksi. Olen vertaillut Mäkkärin ja Hesen tuotteita netissä ja aika usein Mäkkärillä on mm. vähemmän lisäaineita omissaan! Euron tai kahden hampurilainen on vakio-ostos minulle, lisäksi jäävesi.
Minusta hampurilaiset ovat hyviä, eivät tietenkään mitään gourmettia mutta parempia ja ainakin tuoreempia kuin Hesen. Ystäväni on töissä Mäkkärillä ja kertoo hygieniasäännöksiä ym. usein kun tavataan, kyllä niistä saa sellaisen kuvan että asiat on hoidettu kunnolla!
Olin Mäkkärillä töissä ja todistin kun työkaveri pisti lattialle pudonneen pihvin takaisin sämpylän sisään.
Onhan se hyvää, mutta niin jäätävän epäterveellistä. Rasvaa ja valkoista vehnää. Sillä jos millä saa metabolisen oireyhtymän ja sepelvaltimotaudin. Tulee käytyä ehkä se 1-2krt vuodessa.
Imatralla joku suvaantui kuivaan hamppariin Otti puukolla kaulanauki ja kuoli
Mc-Donals on just vitsin siisti mesta.
Tänään taas BicMaccii tilaukseen!
ennemmin Burger king tai Rolls, sitten Mäkki tai viimeisenä Hese, jos burgeri pikaruokaa pitää valita.
Hyvää mieltä. Mäkki on nasta mesta. Ostelen vähän väliä 4 juustopurilaista ja siihen kyytipojaks pirtelöö. AHHHHHHH...Uh...ki-ki-ki-ra-ra!
Söin viimeksi Mäkissä vuonna 1999.