Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet McDonaldsista?

Vierailija
18.02.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi mäkkäriin syömään enkä kyllä heseenkään. Hyi.

Vierailija
2/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön Fiesta salaatin. Lapset syö lastenaterian, tosin ovat alkaneet pitämään enemmän esim. El Macosta, kun on makua enempi. Ranskalaisia ei kulu kovin paljoa meidän porukalle, joten yleensä vain yhteen ateriaan otetaan ne. Ne ei oo kovin hyviä, jos jäähtyy (eikä varmaan oo hyviä alunalkaenkaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoaisin mielummin päivän kuin söisin mäkkiruokaa.

Vierailija
4/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä mtn suuria tunteita, käydään joskus satunnaisesti. Ihan ok pikaruokaa.

Vierailija
5/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri on mielestäni paras Suomessa vaikuttava burgeripaikka. EN välitä Hesestä, kun sitä majoneesia on mun makuun liikaa.

Jos haetaan burgereita, niin mäkkäriin suunnataan. Noin kerran kuussa kahdessa.

Vierailija
6/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja halpaa. Hesburgeriin en mene, mieluummin olen vaikka nälässä.

Vierailija
7/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mausteita ovat meidän pikasuosikit, erittäin hyviä.

Vierailija
8/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään Hesessä, jos hampurilaisella käydään.

Vierailija
9/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok. Mieluummin mäkki kuin hese, jos hampurilaista tekee mieli.

Vierailija
10/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiset hampurilaispaikat ovat kauheaa kapitalistista hapatusta ja amerikkalaisen elämäntyylin ihannointia ja että niiden sijaan pitäisi paljon enemmän olla paikkoja mistä saisi luomupuolukkamehua, Reilun Kaupan Vihreää Teetä ja hirssidarrapuuroa ja sen jälkeen kun olen päässyt vastaamasta, niin käyn hakemassa hyvin ansaitun kerroshampparin.

Tero

Vierailija
11/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kyselyn perusteella mäkkäri olisi ollut konkurssissa alta aikayksikön! Ei taida kukaan kehdata sanoa, että tykkää.

No, minä sanon. Tykkään! McFeast-ateria mulle, kiitos. Lapsille lastenateriat tavallisella hampparilla. Ja kyllä, meillä lapsetkin syövät mäkkärissä. Ei joka päivä tietenkään, mutta silloin kun siellä käydään. Helppoa, nopeaa, edullista.

Nam.

Vierailija
12/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisoitiin että käyttävät halal-lihaa, broileria muistaakseni.

Vierailija
13/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kyselyn perusteella mäkkäri olisi ollut konkurssissa alta aikayksikön! Ei taida kukaan kehdata sanoa, että tykkää.

aika moni sanoi tykkäävänsä, myös minä. Lemppareitani perus Bic Mac, tai sitten QP, juusto, tuplajuusto, jotkut salaatitkin... Ranskalaiset ok silloin, kun ovat tuoreita -8-

Vierailija
14/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä Hesen ylivoimaisuudelle!

Vierailija
15/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enää en käy, kaikki siellä ällöttää.

Ja kun näin filmin niiden kananugettien valmistuksesta, meni loputkin ruokahalut.

Ennen olen nälissäni jos ei ole muuta vaihtoehtoa.

Lapset on täsmälleen samaa mieltä, näkivät sen kananugettivideon myös.

Vierailija
16/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkakunnalla on vain Rolls. Se vasta kamala paikka on.

Vierailija
17/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hinta-laatusuhteen vuoksi. Olen vertaillut Mäkkärin ja Hesen tuotteita netissä ja aika usein Mäkkärillä on mm. vähemmän lisäaineita omissaan! Euron tai kahden hampurilainen on vakio-ostos minulle, lisäksi jäävesi.

Minusta hampurilaiset ovat hyviä, eivät tietenkään mitään gourmettia mutta parempia ja ainakin tuoreempia kuin Hesen. Ystäväni on töissä Mäkkärillä ja kertoo hygieniasäännöksiä ym. usein kun tavataan, kyllä niistä saa sellaisen kuvan että asiat on hoidettu kunnolla!

Vierailija
18/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kiva, kun tietää mitä saa ja suunnilleen mihin hintaan, laatu tasaista

Mitäs sitä turhaan mitään paikallisia ruokia syömään jos ulkomaille asti ollaan menty... Nää on vissiin niitä samoja, jotka käy Kanarialla syömässä Suomi-ravintolassa lihapullia! :)

Vierailija
19/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, paitsi että olen saanut joskus todella törkeää palvelua mäkissä, että ehkä siksi arvosanani mäkistä ei ole kovinkaan korkea.

Syön hampurilaisravintoloissa todella harvoin, ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Haen mieluummin pitsan jos tekee mieli roskaruokaa :)

Vierailija
20/55 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enää en käy, kaikki siellä ällöttää.

Ja kun näin filmin niiden kananugettien valmistuksesta, meni loputkin ruokahalut.

Ennen olen nälissäni jos ei ole muuta vaihtoehtoa.

Lapset on täsmälleen samaa mieltä, näkivät sen kananugettivideon myös.

Linkkiä kananugettivideoon? N.merk. 4 mcnuggets ja omenacurry dippi :P