Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan ex-miehen pois kirjoilta kotoani????

Vierailija
18.02.2011 |

Juoppo mies sit lähti ja laitoin avioerohakemuksen vireille.Olen hakenut yksinhuoltajakorotusta lapsilisään,elatustukea ja asumistukea mutta,kaikki evätään koska mies on vieläkin kirjoilla tässä asunnossa.Minä en tiedä missä se on,työpaikalta ilmoitettiin että on irtisanonut itsensä sekä hänellä on todennäköisesti uusi prepaid numero jota mulla ei ole.Mun haukkuminen ei oikeestaan hyövää koska inhoon itteeni ja huonoa ihmistuntemustani jo ihan tarpeeksi.Haluaisin vain tietää miten saan sen pois kirjoilta mun kodista?????Isännöitsijälle olen ilmoittanut mut se ei auta kun maistraatissa ja väestörekisterissä hän "asuu" vielä täällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kelaan, osaavat neuvoa.

Vierailija
2/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pee mikä tilanne! Eikö riitä, että ilmoitat maistraattiin ettei kyseinen henkilö enää asu luonasi? On se jos kiusaa voi tehdä tuollakin tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, sitten vain täytät paperin rekisteritoimistossa, johon kirjaat, että mies ei asu teidän osoitteessa ja sillä selvä.

Vierailija
4/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eli n 12 vuotta sitten) kävin maistraatissa ja esitin siellä a) vuokrasopimuksen, joka oli vain mun nimillä b) mun tililtä suoritetut vuokrakuitit taannehtivalta 5 kk ja c) isännöitsijän todistuksen, ett asunnossa asun minä yksin (ei luojan kiitos ollu lapsia sen idiootin kans). Lisäksi kaiken postin, mikä "herralle" tuli, kiikutin takaisin postitoimistoon ja väänsin rautalangasta sinne, ettei ko hlö ole tavoitettavissa kys osoitteesta. Posti oli kyllä sitkeempi tapaus, siellä sai juoksennella monta, monta kuukautta, mutt sinnikkyys palkittiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä