Onko teidän miehenne FB-kaverinne myös?
Kommentit (12)
Että kertookaa joku jos ei ole niin miksei.
meillä miestä ei kiinnosta "humpuukit" ja kavereitaan kai näkee ihan tarpeeks livenäki ;)
Tuntuisi oudolta olla netissä yhteydessä ihmisen kanssa, jonka kanssa asuu (me ihan puhutaan keskenämme). Täytyykin kysyä kun mies tulee kotiin. Sen tiedän, että mitään kuvia lapsista tai minusta ei ole.
Jos siellä on kaverina! Siis kyllä minunkin mies on minulle siellä kaverina. Aika laiska tosin on fb:tä käyttämään. Mutta oliha tuo halpa tapa jutella päivittäin kun olin viikon poissa kotoa, siis puhelimen lisäksi.
mulla oli sielä ek poikaystävä kaverina, joka sitten poistettiin mieheni toivomuksesta.
en tiedä ketään kenellä EI olisi, olettaen että ovat molemmat fb:ssa.
olemme molemmat myös kolmella keskustelufoorumilla (siis samalla foorumilla) ja juttelemme niissäkin joskus samoissa aiheissa. =DD
Ja kummeksun tuota, jolla ei ole. Onhan meilläkin omat kaverimme, mutta on myös niitä yhteisiä ja on helpompi pitää yhteyttä näin.
olemme molemmat myös kolmella keskustelufoorumilla (siis samalla foorumilla) ja juttelemme niissäkin joskus samoissa aiheissa. =DD
Eihän me (arki)päivisin samassa paikassa olla fyysisesti, tuo on helppo ja halpa tapa vaikka päivittää kauppalistaa...
Ei ole, ja olenb sitä naureskellutkin. Me ei olla kummatkaan kovin aktiivisia, ja mies ei ole esim. tehnyt yhtään tilapäivitystä omalle tililleen (tiedän salasanan, ja olen auttanut turvallisuusasetusten laittamisessa niin tiedän), niin en näe mitään syytä miksi jaksaisin sen kaveripyynnön lähettää kun ei sitä käytettäisi meidän välillä mihinkään.
Musta ois tosi outoa kommunikoida hänen kanssaan jossain fb:ssa. Meillä on ihan eri kaveripiiritkin joten ei kumpaakaan niin kiinnosta toisen kavereiden jutut.