Jone Nikula. Tykkäätkö vai et?
Kommentit (59)
Okei, ei suorastaan ärsytä, mutta ei millään lailla miellytäkään. Väsähtäneen näköinen, ylimielinen, karmaiseva tukka, muutenkaan en tykkää tuollaisesta huolimattomasta ulkonäöstä, jotenkin ilottoman oloinen kaveri eikä lainkaan empaattinen.
Tulee mieleen Kaunottaresta ja Hirviösä se Hirviä. :) Hellyttävä ja hauska tyyppi!
Ei Jone kyllä mun mielestä oo mitenkään erityisen lahjakas verbaalisesti. Sillä on lähinnä sellasia muka-nokkelia näpäytyksiä, mitkä aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Luulen, että siviilissä voi olla oikein mukava ja kohtelias tyyppi.
Ärsyttävä puhetapa, ärsyttävä äijäilijä. En tykkää yhtään.
Jone on ihaninta mitä telkkarissa on...
Seksikkääksi tekee se yleinen, karski olemus, (mun mielestä) hauskat jutut ja älykkyys. Jonehan on oikeasti ihan sivistynyt tyyppi.
Hän on myös toiminut jonain SETA:n "suvaitsevaisuuslähettiläänä", täältä sillä saa isot pisteet :)
Pitääkö kaikista tykätä tai olla tykkäämättä? Siellähän se möllöttää ilman välittämisiäni.
oikein sietääkään ko tyyppiä. En osaa edes perustella, se vaan tuntuu nykyään ihan mukavalta tyypiltä.
Tunsin hänet jo kun hän oli yläasteella.
miehenä ei pätkän vertaa mun makuuni mutta persoonana viihdyttävä.
Käyttäytyy huonosti, puhuu rumasti ja myös näyttää epämiellyttävältä.
taitaa katsoa pitkään ja kauniisti kaikkia
Sen asenne on niin urosmainen, viehättää biologiaani.
KYLLä, aivan mielettömän ihana. Just toi tietty huolittelemattomuus ja äijyys iskee. Ja se on vaan niin hemmetin fiksu tyyppi. Huumorinsa puree kyllä muhun... tukka on joo hiukan liian ohut siihen hevimiehen tyyliin, mutta ah. Ja tosiaan musiikkimakukin hivelee mieltä
En tiedä mikä ukossa etoo, mahdollisesti kokonaisuus.
Tai ei ole ainakaan yhtään mun makuuni tuollanen hevari, joka kiroilee lähes joka lauseessa, yäk.
Jone Nikulan "haastattelu" osiossa jossa miehet puhuivat naisista. Sen perusteella olen ehdottomasti sitä mieltä että Jone Nikula on todellinen herrasmies. Puhui niin kauniisti naisista että olin oitis rakastunut!
ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei eki ei ei
Ottaisin autiolle saarelle mieluummin vaikka Paavo Lipposen ja voin sanoa, ettei Lipponen vastaa mun miesmakua.