Jone Nikula. Tykkäätkö vai et?
Kommentit (59)
Enkä ymmärrä mitä hän tekee tuomaroimassa milloin mitäkin.
Tunsin hänet jo kun hän oli yläasteella.
Inhoan nimittäin elleniä, enkä voi ymmärtää mitä jone hänessä näki.
Komea mies, mutta onko epävarma itsestään?
Verbaalisesti kiihoittava, muuten ei.
Ulkonäkö ällö, puhetyyli kamala.
Ei kärsi katsoa ohjelmia, joihin jäbä buukattu;
menee vatsa ihan kovalle ärsytyksestä.
Jone on reilu ja suorasananen. Ei ehkä niinkään ulkonäöllisesti miellytä, mutta on minusta aito oma itsensä.
Olen aina tykännyt vaikken periaatteessa välitäkään pitkähiuksisista miehistä. Jotenkin ihanan "äijä", suorasanainen ja hauska huumorintaju.
Joku vuosi sitten Jone tuli vastaan Oulussa. Minä olen ihan nobody, enkä tunne tyyppiä henk.koht. Jone katsoi nätisti pitkään, ja sekös piristi harmaata arkea:)
Joo, onhan sillä pitkä tukka, mutta on oikeastaan ihan hauskannäköinen.
Puheet on kuin pahemmallakin äijällä.Tosiasiassa vaikuttaa olevan vähän harmiton hupi ukko.
En pidä. En osaa perustella koska mielikuvani on 2000- luvun alusta. Tuolloin jo häneen tympiinnyin.
Tykkään. Vanha ketju, mutta niin on vanha tykkäyskin.
Tykkäys alkoi jo kasarilla, kun Jonen viehättävässä seurassa sain olla. Kavereiden bändillä oli keikka Lepakossa ja Jone Lepakon puuhamiehenä siinä piipahteli ja kahvitteli meidän kanssa välillä. Ei vielä julkisuudessa.
Hänellä on älytön karisma, huumorintaju ja tosiaan hän on herrasmies alusta loppuun. Hänessä on semmoista hevijumalaa ja tavallista suomalaista Miestä. ;)
Oma poikaystävä näytti siinä rinnalta juuri siltä, POIKAystävältä. Semmoinen laihanluihu kalpea olemus ja pikkasen tyhmät jutut, kun oikea Mies on paikalla. No, varmasti mä olin ihan samanlainen häpeälaulu. Teinihän mä olin, hermostunutta kikattelua riitti ja punastumista tuon tuosta.
Olen ollut tyytyväinen, että Jonea on saanut julkisuudessa nähdä toisinaan.
Ällö turhake.Kuvittelee olevansa rokkareitten kaveri.
On rupsahtanut kyllä todella nopeasti.
Ainoa syy miksi en jaksa kuunnella Radio rockia on Jone Nikula. Sillä on niin kuivat jutut ettei niitä jaksa kuunnella ja itse se taitaa luulla niitä hyviksi kun niin tunteella niitä kertoo.
Minusta ihan älyttömän turha tyyppi. Ei osaa edes skebaa soittaa.
Todella komea mies. Upean näköinen. Noin komeita harvoin näkee.
Ehkä on vähän koviksen rooli päällä, toivon että huumorimielellä.
Suomen ehdottomasti kuumin julkkismies, Sebastian Rejmanin lisäksi.
Grrrr.
En ole mikään seksiholisti, mutta noiden ulkonäkö saa minullakin mahlat virtaamaan ja veren juoksemaan nopeammin suonissa.
Tykkkään. Jone on persoona ja verbaaliakrobaaatti. Jon tuo maailmaaan väriä ja syyytä elää.
Jonen takia???
Kyllä mäkin hänen älykkyydestä tykkään! Sanavalmis mies.
Ehkä liian "rock", kittaa varmaan paljon alkoholia...muuten aikas ihana;)