Miten toimisit? Huuto.net ongelmaa
Myin risteilylahjakortin huutiksessa. Ostaja sai varaukseen tarvittavat id-numeron ym. tiedot huudon päätyttyä ja nyt haluaakin rahansa takaisin kun ei omien sanojensa mukaan löydy yhtään vapaana olevaa risteilyä lahjakortin voimassaoloaikana.
Omasta mielestäni huuto on sitova ja mulla ei ole velvollisuutta palauttaa rahoja. Lisäksi ostaja olisi voinut aivan hyvin soittaa laivayhtiölle huudon aukioloaikana ja kysyä, onko heillä vapaita paikkoja kyseiselle ajalle, milloin kortti on voimassa. Mistä voin tietää, onko ostaja varannut matkat saamillaan varaustiedoilla kuitenkin?
Mitä sinä tekisit?
Kommentit (22)
Ei sun tarvitse mitään rahoja palauttaa. Huonolla tuurilla ostaja on varannut matkansa ja luulee huijaavansa vaan sulta rahat ja savansa siten ilmaisen reissun.
En edes vaivaisi päätäni moisilla rahanpalautusajatuksilla.
Eli huuto on sitova ja unohda koko homma.
Samoilla linjoilla olen itsekin. -ap-
Ei ollut sun hommas kattoo onks siellä vapaita hyttejä, olit ainoastaan myymässä lahjakorttia.
Varmasti ottaa kupoliin ostajaa mutta...
että on vapaita paikkoja. Ei voi myydä sellaista mitä ei ole. Ostajalla oikeus perua kauppa.
Laitoin ostajalle viestiä että kauppa on sitova ihan huutiksen sääntöjenkin mukaan ja että mikään ei estänyt ostajaa ottamaan selvää vapaana olevista hyttipaikoista huudon aukioloaikana. -ap-
että on vapaita paikkoja. Ei voi myydä sellaista mitä ei ole. Ostajalla oikeus perua kauppa.
Höpö höpö. Samalla logiikalla voisin vedota siihen että lahjakortin antajan olisi pitänyt tietää, onko vapaita paikkoja. Voitin lahjakortin tällä viikolla arvonnassa mutta en itse sitä pääse valitettavasti käyttämään. -ap-
Höpö höpö. Samalla logiikalla voisin vedota siihen että lahjakortin antajan olisi pitänyt tietää, onko vapaita paikkoja. Voitin lahjakortin tällä viikolla arvonnassa mutta en itse sitä pääse valitettavasti käyttämään. -ap-
ei voi myydä olematonta. Myyjän pitää tietää onko vapaita paikkoja vai ei. Mistä teitä tolloja riittää?
Miten voit myydä laivaristeilylahjakorttia jos se ei ole voimassa?
Sinun olisi pitänyt itse se varata ja sitten myydä senkin tollo.
ei voi myydä olematonta. Myyjän pitää tietää onko vapaita paikkoja vai ei. Mistä teitä tolloja riittää?
Kuka väittää että myyn olematonta. Ostaja sai kaikki varaukseen tarvittavat tiedot ja nyt, yllätys yllätys, haluaakin rahat takaisin. Soitin juuri Siljalle ja heillä ON tilaa lahjakortin voimassaoloaikana ja lahjakortilla voi heidän mukaansa maksaa matkan. Että tällainen ostaja. *huoh* -ap-
Eihän muutakaan olematonta saa huutonetissä myydä vaan kohde pitää olla olemassa.
myyjä myy lahjakorttia, ei mitään hyttipaikkoja
se lahjakortti oli ja on yhä olemassa
mikä on ongelmasi?
Eihän muutakaan olematonta saa huutonetissä myydä vaan kohde pitää olla olemassa.
Miten voit myydä laivaristeilylahjakorttia jos se ei ole voimassa?
Sinun olisi pitänyt itse se varata ja sitten myydä senkin tollo.
Onhan se voimassa, vielä monen monta kuukautta. Varatkoon ostaja itse matkansa. -ap-
Kuka väittää että myyn olematonta. Ostaja sai kaikki varaukseen tarvittavat tiedot ja nyt, yllätys yllätys, haluaakin rahat takaisin. Soitin juuri Siljalle ja heillä ON tilaa lahjakortin voimassaoloaikana ja lahjakortilla voi heidän mukaansa maksaa matkan. Että tällainen ostaja. *huoh* -ap-
juuri kerroit, että paikkoja ei ole.
Oletko kenties itse huijari?
Miten voit myydä laivaristeilylahjakorttia jos se ei ole voimassa? Sinun olisi pitänyt itse se varata ja sitten myydä senkin tollo.
Onhan se voimassa, vielä monen monta kuukautta. Varatkoon ostaja itse matkansa. -ap-
vai mitä?
Hyvä ap, kun selvitit itsekin asiaa siljalta. Eli jos kerran sanoivat, että heillä on vapaita paikkoja lahjakortin voimassaoloaikana, niin sitten ei ole enää sinun asiasi, jos otajan haluamat päivät ovat täynnä, mutta kaikki muut vapaita.
juuri kerroit, että paikkoja ei ole.Oletko kenties itse huijari?
OSTAJA kertoi että paikkoja ei ole, en minä. -ap-
vain av:llä saadaan tilanne ihan ylösalaisin alta aikayksikössä =)
Myyjästä tulee huijari, kun hän vielä varmistaa laivayhtiöstä, että niitä paikkoja on todellakin tarjolla ja näin kumoaa ostajan väitteet...
vain av:llä saadaan tilanne ihan ylösalaisin alta aikayksikössä =)
Myyjästä tulee huijari, kun hän vielä varmistaa laivayhtiöstä, että niitä paikkoja on todellakin tarjolla ja näin kumoaa ostajan väitteet...
Joo, jotenkin tuttua tällainen. :D
Ilmeisesti ostaja tarkoitti, että vapaita paikkoja ei ole silloin kun hän olisi halunnut. Eli ehkä joku tietty päivä sopii hänelle vain.
Mielestäni ongelma ei ole ap:n. Ilmoita ostajalle, että paikkoja on ja se siitä. Unohda koko juttu.
Ei sun tarvitse mitään rahoja palauttaa. Huonolla tuurilla ostaja on varannut matkansa ja luulee huijaavansa vaan sulta rahat ja savansa siten ilmaisen reissun.
En edes vaivaisi päätäni moisilla rahanpalautusajatuksilla.
Eli huuto on sitova ja unohda koko homma.