Tosi kivat Satuhäät oli tänään!
Mukava ja kivannäköinen pari, suloisia lapsia, tykkäsivät toisistaan, häät oli onnistuneet, ei riitoja ei kännäystä.
Olin ihan varma että av:lläkin oltaisi tyytyväisiä, mutta ei. Täällä näyttää olevan haukkumisketju - ei voi olla totta! Olen nyt pettynyt teihin mammat.
Kommentit (4)
Mua vaan hämäsi, se että suhde alkanut kuntosalilla ja molemmat olleet tutustuessaan vielä edellisissä suhteissa. Mutta eihän heillä tainnut lapsia olla kuitenkaan kummallakaan ennestään.
Varmaan tässä sellainen tunne vaan tulee itselle, kun mieheni myös "asuu" nykyään kuntosalilla. Käy siis 6 kertaa viikossa, jospa siellä onkin joku nainen, jonka takia on lisännyt treenausta.
Siitä tanssistakin.
Ensimmäinen täysin tasapainoisilta keskenään ja omalta psyykeltään vaikuttava pari tänä vuonna. Minun mielestäni.
mutta ihmettelen naisen intressejä elämässään; kolme pientä lasta joista kaksi pikkuvauvoja, ja silti vaan juoksee ympäri kaupunkia hääjärjestelyjen merkeissä.... en halua arvostella, totean vain. minusta ei tuohon olisi ollut yhdenkään vauvan kanssa. mutta olenkin tällainen kanaemo, joka ei näe ympärillään muuta elämää kun perheessä on pieni lapsi.
Tanssi kruunas kaiken :)