Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei espoolaiset! Mikä tauti

Vierailija
03.02.2011 |

jyllää täällä tai onko kellään kokemuksia? Lapsella jo viidettä päivää kuume lähempänä 39 ja hirvittävä yskä ja satunnaisia aivasteluja....toki saatu lääkkeillä laskemaan 37,5 mutta aina siitä nousee...ja nyt on sitten toisellakin lapsella että eiköhän tässä istuta seuraavakin viikko neljän seinän sisällä...huoh...Mietin vain että kuinkahan kauan tätä voi jatkua? Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v ollut nyt tasan viikon kipeänä. Ensin monta päivää karsea kuume, sitten alkoi lähes jatkuva nenäverenvuoto ja nyt yskitään kaikki yöt. Kait tuo kohta helpottaa, päiväkodissa koko ryhmä samassa taudissa... JOku oli kuulemma saurastanut 3 viikkoa, toivon, että menis ohi nopeemmin.

Vierailija
2/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sun tekstis oli just niin kuin oisin sen kirjoittanu, paitsi et asutaan keski-suomessa.Viikon olen nyt lasta kotona hoitanut, ulkona en ole käynyt, alkaa omaakin päätä kohta kiristää.Kaks päivää kuume oli 40 astetta, nyt "vaan" 38 ollu kaks viimestä päivää, kuulostaa et köhii keuhkonsa pihalle, kahdesti oltu lääkärissä ja molemmilla samaa kerrottavaa eli viruksen aiheuttma, lepoa+juotavaa+lääkettä kun kuume yli 38,5 astetta, onneksi mies tulee työreissulta ja pääsen töihin "tuulettumaan" viikonlopuksi, mutta kurjaa katseltavaa pienen kärsimys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu kipeinä koko ajan marraskuusta asti, vatsatautia ja flunssaa vuorotellen. Lapsi ei siksi saanut rokotetta. Eli toikin tulee sit kohta. :(

t. äiti espoosta

Vierailija
4/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sun tekstis oli just niin kuin oisin sen kirjoittanu, paitsi et asutaan keski-suomessa.Viikon olen nyt lasta kotona hoitanut, ulkona en ole käynyt, alkaa omaakin päätä kohta kiristää.Kaks päivää kuume oli 40 astetta, nyt "vaan" 38 ollu kaks viimestä päivää, kuulostaa et köhii keuhkonsa pihalle, kahdesti oltu lääkärissä ja molemmilla samaa kerrottavaa eli viruksen aiheuttma, lepoa+juotavaa+lääkettä kun kuume yli 38,5 astetta, onneksi mies tulee työreissulta ja pääsen töihin "tuulettumaan" viikonlopuksi, mutta kurjaa katseltavaa pienen kärsimys..

Varsinkin tuo loppu, makin menen viikonlopuksi tihin tuulettumaan! Meilla viela lisaksi paha vatsatauti.

Vierailija
5/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyypillistä inf.B:lle

Vierailija
6/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 5v ollut kipeänä su illasta lähtien, sahaavaa kuumetta. Vähän yskää..sitkeässä tuntuu olevan.

Vierailija
7/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 5v ollut kipeänä su illasta lähtien, sahaavaa kuumetta. Vähän yskää..sitkeässä tuntuu olevan.

Vierailija
8/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumetta, korvatulehdus ja silmät rähmii. Kuume jatkuu antibiootista huolimatta. Kai tää joskus helpottaa...

Vierailija
9/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodista saatu ja siellä ryhmä tyhjillään sairauspoissaolojen vuoksi.

Kuume kestää noin viikon, joten kärsivällisyyttä!

Vierailija
10/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä rokotettu?

Vierailija
11/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä rokotettu?

En nyt osaa sanoa, että harmittaako se, että jätin lapset (ja aikuisetkin) rokottamatta.

Vierailija
12/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsestä tuntuu että kylkiäisenä on keuhkoputkentulehdus. Lääkäri kohta.

Lapsillani oli, toisella viime viikolla, sitten sairastui toinen maanantaina, ja nyt eilen vihdoin minä itse.

Vierailija
13/13 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä kaikkein yleisin tauti. Ja 99% viruksen aiheuttama eli ei tosiaankaan tarvita antibiootteja siihen... :-)

Influenssan jälkitautina tulee muuten tosi usein korvatulehdus lapsille (poskiontelotulehdus aikuisille), joten viikon-parin päästä kannattaa kuulostella lasta taas tarkemmin.

Ja itsestä tuntuu että kylkiäisenä on keuhkoputkentulehdus. Lääkäri kohta. Lapsillani oli, toisella viime viikolla, sitten sairastui toinen maanantaina, ja nyt eilen vihdoin minä itse.