Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny on aika hyvän näkönen!

Vierailija
17.02.2011 |

Se oli karsea sillon 90-luvulla pitkine hiuksineen, mutta nykyään kyllä mun mielestä tosi vetävä äijä. Mut miksi sen on pitänyt ottaa nimekseen Renny? Oikeesti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli karsea sillon 90-luvulla pitkine hiuksineen, mutta nykyään kyllä mun mielestä tosi vetävä äijä. Mut miksi sen on pitänyt ottaa nimekseen Renny? Oikeesti?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Renny_Harlin

Vierailija
2/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään aika hot! :) sepäs onkin pyytänyt mua mukaan jatkoille... ;) mut en kyllä lähtenyt :) halin annoin :) hieman humalassa kyllä oli! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on vaihtanut sukunimensä, niin olis nyt tuon etunimenkin voinut. Vaikka Mauritz olis ollut parempi noista sitten. Tai ihan mikä vaan. Renny, voi kiesus... Siinä on sellanen tuhti annos nico-petteriyttä.

ap

Vierailija
4/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo siitä nimestä? No jos se on vaihtanut sukunimensä, niin olis nyt tuon etunimenkin voinut. Vaikka Mauritz olis ollut parempi noista sitten. Tai ihan mikä vaan. Renny, voi kiesus... Siinä on sellanen tuhti annos nico-petteriyttä.

ap

siitä nimi on pojalle tempastu. Jostain olen aikoinaan kuullut tai lukenut siitä. Tarkempaa tietoa tosin ei ole.

t. sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän