Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minun lapsi ainoa, joka ei valita, että on tylsää?

Vierailija
17.02.2011 |

Kun tuntuu, että lapsen kaverit valittavat, vaikka kavereitakin kylässä. Muutenkaan lapsi ei kauheasti valittele mistään asioista, vaan on jotenkin tyytyväinen. Ruoka on toinen asia, mistä melkein kaikki lapset valittavat, mutta omani ei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan mistään. Ihan nolottaa myöntää. Nukkuu hyvin, syö hyvin, on iloinen ja keksii aina puuhaa itsekseen kotona ollessaan, mutta on sosiaalinen päiväkodissa.

Vierailija
2/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan minun lapselta

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 8 v valittaa joskus, ettei ole mitään tekemistä, muttei kyllä sano, että tylsää on. 6 v myös muutaman kerran sanonut, että joku tietty asia on tylsää - tylsää kun ei päästäkään kaverille tällä viikolla koska pikkuveli on kipeä...

Kuinka paljon on kiinni vaan puhetavasta?

Vierailija
4/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii esim. pitkiä aikoja tyytyväisenä itsekseen, tuntuu keksivän aina tekemistä ihan itse vaikka sitten tikuista. Joskus kaveritkin on tuota kommentoineet. Olisko luonnekysymys? Jo ihan pienenä oli sellainen utelias joka tutki kaikki paikat. Toisaalta laitoin lapsen opittua ryömimään kodin sille mallille ettei ikinä tarvinnut kieltää lasta. Kaikkea mihin se ulettui sai katsella ja laatikot sai avata ja kamat kiskoa sieltä pihalle. Sitä se sitten tekikin elämänsä ekat 2 vuotta ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
5/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsista yksi (kolmesta) on tuollainen ja hänen kanssaan kaikki on ihanan leppoisaa. Hän on aina tyytyväinen ja hyväntuulinen eikä narise turhasta. Kaksi muuta ovatkin sitten eri maata...

Vierailija
6/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei valita ikinä tylsyttään, koska keksii kyllä tekemistä, vaikka tyhjässä huoneessa yksinään. Kyllä hän kuitenkin valittaa, kun pitäisi tehdä läksyjä tai kotitöitä. Kun pitäisi mennä nukkumaan kesken kivan leikin. Tai ei hän oikeastaan valita vaan on tyytymätön tällöin.

Alle kouluikäisenä oli kaikesta tyytyväinen, muttta iän myötä on alkanut olla tyytymätönkin asioihin.

Vierailija
7/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä joskus sanoo, että on tylsää, mutta äärimmäisen harvoin. Ei ole narisija luonteeltaan.

Vierailija
8/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen ei koskaan.

Vierailija
9/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietävät mikä on vastaus:)

Aikun kiva, että teillä on luppoaikaa.Voittekin mennä siivoamaan huoneenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi