Makuuni nostnut irtokarkit 9 e---> 12 e / kg !!! Vero nousi 0,75 e per kilo. TÖRKEÄÄÄ
nyt boikottiin vaan moinen lafka.
Just niin tyypillinen suomalainen tapa, kun raaka-aineen hinta nousee niin lopullista hintaa nostetaan heti niin ylös kuin mahdollista
Toivottavasti kukaan ei osat enää Makuunista karkkia
Kommentit (34)
Ei varmasti ole euron kilo, se on euron 100gr
irtis osastolla, melki 9e sielläkin oli kilohinta.
Ei varmasti ole euron kilo, se on euron 100gr
Euron 100g, tuli pilkkuvirhe...
nyt boikottiin vaan moinen lafka. Just niin tyypillinen suomalainen tapa, kun raaka-aineen hinta nousee niin lopullista hintaa nostetaan heti niin ylös kuin mahdollista Toivottavasti kukaan ei osat enää Makuunista karkkia
nyt boikottiin vaan moinen lafka.
Just niin tyypillinen suomalainen tapa, kun raaka-aineen hinta nousee niin lopullista hintaa nostetaan heti niin ylös kuin mahdollista
Toivottavasti kukaan ei osat enää Makuunista karkkia
karkkia juuri mistään muualtakaan :)
jos kyseessä olisi joku peruselintarvike, jonka myynnissä on monopoli.
Saahan sitä kukin myydä millä hinnalla haluaa.
Enkä osta S-marketin 7,95:lläkään. En tiedä, mitä Prisma veloittaa korotuksen jälkeen, mutta ennen siellä oli halvimmat..
3 euroa sinne tai tänne.
Mikset jätä ostamatta?
nyt boikottiin vaan moinen lafka. Just niin tyypillinen suomalainen tapa, kun raaka-aineen hinta nousee niin lopullista hintaa nostetaan heti niin ylös kuin mahdollista Toivottavasti kukaan ei osat enää Makuunista karkkia
et ilmeiseti osaa matematiikkaa....
sokerivero 75 senttiä
korotus 3 euroa
ja aikaisemminkin suomen kalleimmat hinnat
EN tul eikinä enää ostamaan makuunista yhtään mitään. Tosi törkeää ja niin suomalainen tapa
mä lopetin karkkien syönnin, en hinnan takia vaan läskin. Ihan hyvä että hinta nousi, sais nousta lisääkin. Turhake.
t. entinen Makuunin vakiasiakas, nykyinen totaalikieltäytyjä
ja maksavat tuollaisia hintoja
Lopettakaa tuollaisten paikkojen tukeminen
ovat vain karkkeja, mutta kun SAMANLAINEN meininki on joka paikassa, myös ruuan hinnanssa, bensan hinnassa, sähkön hinnassa
Olikohan ihan kannattava hinnan nosto? Kuitenkin varmaan iso osa asiakkaista on teinejä ja nuoria, joilla rahaa ei määrättömästi ole. Joten voisi olettaa, että irtokarkkien myynti heillä laskee. Syynä hinnannostoon voi olla sekin, että leffoja vuokrataan aina vähemmän, koska niitä saa netistäkin kätevästi nykyisin joko imutettua tai vuokrattua.
Sama juttu Filmtownissa: vielä hetki sitten irtokarkit olivat siellä 1E/100gr (joka jo sekin on ihan törkeää kiskontaa!), nyt taisi hinta olla 1,29E/100gr. Vai olikohan "vain" 1,19E? Uskomatonta hinnannousua joka tapauksessa!
Valikoiman vuoksi olen tähän asti käynyt irtokarkkeja sieltä ostamassa, nyt taitaa sekin ilo loppua - kipukynnys on hinnan suhteen ylittynyt.
Sama juttu Filmtownissa: vielä hetki sitten irtokarkit olivat siellä 1E/100gr (joka jo sekin on ihan törkeää kiskontaa!), nyt taisi hinta olla 1,29E/100gr. Vai olikohan "vain" 1,19E? Uskomatonta hinnannousua joka tapauksessa! Valikoiman vuoksi olen tähän asti käynyt irtokarkkeja sieltä ostamassa, nyt taitaa sekin ilo loppua - kipukynnys on hinnan suhteen ylittynyt.
ei edes lapset tai teinit osta tuollaiseen hintaan.
Kohta näkevät ;-)
että ko. paikat elävät irtokarkkimyynnillä / tai elivät)
Minkähänlaisia ihmisiä siellä on asioista päättämässä kun luulevat että joku nielee 3 eruon hinnankorotuksen.. ? Idiootit
Oulun Makuunissa ei ainakaan käy enää asiakkaista. Kuljensiitä joka päivä ohi ja olen ihmetellyt että miksi siellä ei enää näy porukkaa (pari kertaa olen ajatellut että onkohon se kiinni...)
pakko jatkaa ostamista KOSKA sieltä saa niitä ihania mustia autokarkkeja joita on lauantaipussissakin. Vihdoin niitä saa myös ostettua erikseen!! Nam
mua kun en syö kun harvoin karkkia... jos ostan joskus niin ostan.. so,en kato hintaa...
Itse asun Filmtownin lähellä (yläkerrassa), ja siellä irtokarkit ovat euron kilo.