Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies näyttää rakkauden ja kunnioituksen teitä kohtaan?

Vierailija
17.02.2011 |

Kertokaa, minkälaisia yllätyksiä mies järjestää? Ostaako teille lahjoja, kukkia ym. aika-ajoin?

Miten siis mies hellii, rakastaa ja miten osoittaa kunnioitusta?

Tekeekö jotain ihania ylläreitä, vie lapset hoitoon ja järkkää kivan illan tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana ja lähdössä aamulla viideltä töihin, mies nousi ylös ja kuori keittiössä mulle mango-lohkoja eväslaatikkoon:) Mulle kun tuli tuolloin helposti huono olo, jos en syönyt säännöllisesti. Olin aivan tippalinssissä liikutuksesta:)

Vierailija
2/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivaa munan esille. Mutta se ei ole enää mikään yllätys näiden vuosien jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viikonloppuisin kahvia sänkyyn. Sanoo usein että "onpa rouva hemaisevan näköinen tänään".

Muistaa joka naistenpäivä, ystävänpäivä, jne jne

Mä NIIN rakastan mun ihanaa miestäni!

t: 14 v yhdessä

Vierailija
4/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tuo silloin tällöin yllätyksenäkin kukkia

- Sanoo joka päivä, että rakastaa

- Lähettää helliä viestejä joskus työpäivänkin aikana

- Kosi perinteisesti polvillaan, sormuksen ja kukkien kera

- Sanoi esimerkiksi tänään, että "olet vuosisadan paras äiti ja vaimo", kun olin tehnyt hyvää ruokaa

- Keittää aamukahvit ja hakee lehden joka aamu

Mutta kunnioitus on molemminpuolinen. En ole nalkuttaja ja huolehdin miehestä ja perheestä niin hyvin kuin ikinä osaan.

Vierailija
5/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kertoo usein rakastavansa, kesällä poimii luonnonkukkia (ei osta), kehuu ulkonäköäni ja oikeastaan kaikkea minussa, tiedän että katselee minua joskus kun nukun, laittelee ihania viestejä päivisin, kuuntelee mitä puhun ja muistaa ja kyselee jälkeenpäinkin, osoittaa siis kiinnostusta; muistaa myös esim. lahjavihjeitä, jos puhun jostain tuotteesta, niin saatan saada sen myöhemmin lahjaksi. Kantaa ostokset, kyselee mielipiteitäni, tukeutuu minuun, viihtyy seurassani paremmin kuin muiden... Ihana. ?

Vierailija
6/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tukee mua kun mulla on murheita, peittelee mut kun nukahdan sohvalle, laittaa mulle aamulla auton raapattuna käymään. Ei koskaan anna aihetta mustasukkaisuuteen, luotettava kuin kallio. Niin ja kehuu, puhuu ja pussaa.

Vierailija
7/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomioi ja hellii. Tuo kukkia, muistaa, ostaa lahjoja, osaa yllättää. Rakastaa, näyttää että rakastaa. Kertoo että rakastaa.

Mulle ehkä tärkeimpiä juttuja on se että antaa mun nukkua viikonloppuisin ja nousee lasten kanssa, keittää kahvit ja tekee aamupalan. Osallistuu siivoukseen ja on mulle kaikin puolin hyvä. Meillä mies on aina se joka jaksaa silloin kun minä en jaksa. Se on oikeastaan meidän perheen kulumaton luonnonvara.

Meillä mies käyttää ihan luonnostaan sanoja: Kulta, Rakas, Kiitos, Anteeksi.

Vierailija
8/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo kipeitä hartioitani melkein joka ilta pyytämättä ja odottamatta mitään vastapalvelusta. Maksaa aina, kun ollaan kahvilla, ravintolassa, leffassa jne. Menee aina etukäteen raappaamaan ja lämmittämään auton, että me lapsen kanssa voidaan tulla suoraan lämpimään autoon. Kehuu kauniiksi, halaa ja pussaa. Tekee viikonloppuisin ihania ruokia. Viihtyy kotona, imuroi AINA, itse vihaan imurointia. Arkisia pieniä juttuja, ihana mies

Vierailija
9/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MITENKÄÄN

Vierailija
10/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän käy töissä, tiskaa, tekee ruokaa, käy kaupassa, on hyvä isä.

Yllätyksiä inhoan yli kaiken. haluan, että elämäni on ennakoitavissa.

Vierailija
11/13 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta unohin kaikki, kun erehdyin lukemaankin koko tähänastisen ketjun. Toistaiseksi mä olen pitänyt miestäni kunnollisena miehenä, joka näyttää rakkauttaan ja kunnioitustaan, mutta tämän ketjun jälkeen... en olekaan enää niin varma siitä.

Mä en saa lahjoja enkä yllätyksiä koskaan. Tai no, on mies pari kertaa ostanut lahjan, joka on mukamas mulle, mutta onkin oikeasti hänelle itselleen - esim. vuosi sitten hän osti mulle läppärin, mutten ole itse kertaakaan edes koskenut koko laitteeseen, koska mies käyttää sitä koko ajan. Jatkan siis entisen pöytäkoneen käyttöä. Kukkia olen joskus ihan pyytänytkin tuomaan, muttei hän kuulemma viitsi, koska "ne kuolee kumminkin".

Mies hellii minua silittämällä ja/tai hieromalla selkääni kun pyydän. Oma-aloitteisesti ei koskekaan minuun. Kehuu ja pussaa silloin, kun on seksiä luvassa, eli olen jo valmiiksi alasti sängyssä odottamassa. Kivoja iltoja tai lasten hoitoon viemistä on häneltä ihan turha odottaa, eihän hän saa hoitajaa järjestettyä edes sellaisina hetkinä, kun meillä menee yhdistysten kokoukset päällekkäin, tai jotain muita menoja. Minä ne hoitajat aina järjestän. Ja miehen ajatus kivasta illasta taitaa olla se, että hän saa viettää illan rauhassa tietokoneellaan ilman minun tai lasten häirintää. Kun minä puhun miehelleni, hän unohtaa kaiken sanomani viiden sekunnin sisällä. Hän taas ei useimmiten vaivaudu mulle sanomaan juuri mitään, esimerkiksi kun hiljattain vaihdoin työpaikkaa, hän ei sanonut siitä minulle mitään. Kohautti olkiaan, kun kysyin, mitä hän siitä on mieltä, ja eilen luin fb:stä, kuinka hän kertoo langolleni siellä, että hänen mielestään uusi työpaikkani on huomattavasti parempi kuin entinen ja että minun olisi pitänyt vaihtaa työpaikkaa jo aiemmin. Kun kysyin, miksei hän ole tätä sanonut mulle, hän taas kohautti olkiaan.

No, keittää mun mies joka aamu mulle kahvin. Tai siis laittaa kahvinkeittimen päälle, kun mä olen illalla ladannut sen, ja kaataa kahvin kuppiin, unohtaa maidon ja sokerin vaikka mä olen käyttänyt niitä kahvissa aina, ja yhdessä on oltu 10 vuotta. Ruokaa hän laittaa, innostuu joskus kokeilemaan uusia reseptejä ja sellaista. Käy kaupassa, osaa soittaa oikeaan paikkaan kun tarvitsee varata lapsille neuvola tai lääkäri (kunhan käsken soittamaan). Mies hoitaa lemmikit lähes kokonaan, mitä nyt jättää puolityhjiä kissanruokapurkkeja jääkaappiin homehtumaan. Pyykkihuollon mies hoitaa, vaikka laittaakin vaatteet väärille hyllyille (siitä huolimatta, että hyllyissä lukee, mitä missäkin kohtaa pitäisi olla), ja siivoaa kun käsken.

Vierailija
12/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta unohin kaikki, kun erehdyin lukemaankin koko tähänastisen ketjun. Toistaiseksi mä olen pitänyt miestäni kunnollisena miehenä, joka näyttää rakkauttaan ja kunnioitustaan, mutta tämän ketjun jälkeen... en olekaan enää niin varma siitä.

kyllä hän sentään yrittää... jotain. :) Jokainen näyttää sen omalla tavallaan.

Vierailija
13/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu joka päivä luonnetta, ulkonäköä ym. Silittelee, hellii, pussailee. Kantaa aina kaikki tavarat, ettei mun tarvi. Laittaa ruokaa, siivoaa, käy kaupassa, huolehtii lapsista. Lämmittää ja skrabaa auton. Kuuntelee. Huolehtii heti jos näytän siltä, että mikään painaa mieltä. Lahjoilla ei oikeen osaa yllättää eikä kukkia osta ikinä, mutta kyllä olen oikein tyytyväinen siihen kaikkeen mitä tekee. Ihana rakas siis mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä