Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltapäiväkerho ja osittainen hoitovapaa

Vierailija
17.02.2011 |

Onko niin, että lasta ei saa iltapäiväkerhoon jos jompikumpi vanhemmista on osittaisella hoitovapaalla? Ainakin meillä tuosta hoitovapaasta huolimatta ekaluokkalaisella tulisi yksinäisiä tunteja vaikka kuinka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin saa, ja silloinkin jos on kokonaan hoitovapaalla.

Vierailija
2/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?


Eli että lapsi on 3h/pv tai 3pv/vko ja hinta oli vähän reilu puolet normaalista.

Vierailija
4/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?