Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin 2 veen ilman tuttia eka kertaa nukkumaan.

Vierailija
17.02.2011 |

Päivällä ajattelin, kun päikkäreille laitoin, että yritän illalla sit ilman tuttia. Tutti ollut yleensä kun nukkumaan laittaa, joskus automatkoilla ja kun on jotain itkettävää. Hmm, tein muutoin samat rutiinit kuin aina esikoisten kera. Pulinaa kuului sängystä ja vielä ähistelee vähän, mutta ei ole ainakaan vielä "hokannut", että jotain puuttuu. Saa nähdä meneekö näin kivuttomasti...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana iltana ei ees kyselly. Toisena iltana mainitsi mutta sanoin vain että ei meillä enää oo mitään tutteja. Vähän itketti. Otin syliin ja hetki juteltiin että mihin se tutti olis voinut mennä. Muutamana iltana käytiin sama keskustelu ja sitten se vain jäi.

Vierailija
2/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken huuteli, mutta ei tuttia vaan sukkia jalkaan... huh, "pyyhkäisee hikeä otsalta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tutit roskikseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi