Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että pitkäksi aikaa kotiäideiksi jäävät vähän koulutetut?

Vierailija
17.02.2011 |

Eilen täällä oli joku ketju Hesarin artikkelista. Siinä yhteydessä mainittiin, että kotiinhan jää pitemmäksi ajaksi ne, joilla ei ole kivaa/vakkaria työtä odottamassa ja opintoja on takana vähän jos lainkaan. Aloin miettiä asiaa. Omassa tuttavapiirissäni on juuri näin (otanta noin 20 äitiä). Kaikki korkeasti koulutetut vakkarityöpaikoista ovat menneet takaisin töihin lapsen ollessa 1-2,5-vuotias. Toinen ääripää ovat sitten ne toiset, jotka ovat olleet kotona jo 4-7 vuotta, toki usean lapsen äitejä jo. Miten teidän tuttavapiirissä? Onko tätä tutkittu laajemmin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka olisi parempi, olisin varmasti ollut pidempään kotona. Eli siis paremmin palkattuna olisin varmasti saanut säästöjä kasaan.

Mutta koska säästöjä ei ollut, oli mentävä takaisin töihin, jotta saa laskut maksettua ja ruokaa pöytään.

Mies kyllä löytyy, mutta hänenkään tulonsa ei mitkään mahtavat olet, mutta tarpeeksi hyvät että meiltä evättiin asumistuet ja kuntalisät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi