Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikäs ja rauhallinen RUOKA-ravintola hakusessa KOTKASSA!

Vierailija
17.02.2011 |

Olisi romanttinen ilta tiedossa parin viikon päästä, mutta vieraspaikkakuntalaisena en tiedä mihin veisin mieheni syömään. Osaisiko joku kertoa? Kiits!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika huonosti hyviä ravintoloita. Melkeinpä itse menisin Fransmanniin vaikka se voi tylsältä kuulostaakin.. Se on kuitenkin mielestäni Kotkan tasokkaimpia ravintoloita. Meriniemi ei käsittääkseni ole auki talvisin, se olisi muuten hyvä vaihtoehto. Sitten on vielä Vanha Fiskari mutta jos viikonloppu iltaa ajattelit niin siellä menee keittiö kiinni jotenkin omituisen aikaisin, tai meni ainakin viimeksi kun itse sieltä pöytää kyselin. Jos pihveistä tykkää niin Kotkassa on myös joku Pihvikellari tms muistaakseni, itse en ole siellä käynyt. En siis ole paikkakuntalainen mutta vierailen siellä silloin tällöin ja aina sama ongelma; ei tasokkaita ruokaravintoloita.

Vierailija
2/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suljettu viime kesänä. Muuten olisin ehdottomasti valinnut sen :) Noh, fransmanni on ainakin "varma" valinta.. Kiitos vastauksestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan mielettömän hyvää ruokaa ja ihanan tunnelmallinen paikka muutenkin. Mutta kannattaa tarkistaa että se on silloin auki, välillä on viikonloppuisin jostain syystä ovet kiinni.

Vierailija
4/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.

Vierailija
5/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... suosittelen minäkin, mutta varmista ensin aukioloajat soittamalla. Saattaa olla vähän hassusti auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan