Ticketmaster - Rahat meni, mutta lippuja ei tullut. Viesteihin ei vastata.
Ostin liput tapahtumaan. Maksoin liput samantien verkkomaksuna, mutten saanut tilausvahvistusta enkä lippuja. Liput eivät myöskään näy omilla sivuillani Ticketmasterin palvelussa. Rahat ovat kuitenkin tililtäni kelvanneet. Asiakaspalvelunumeroon soittaminen on törkeän hintaista, ja yhteydenottolomakkeen käyttö vaatii tilausnumeroa, mitä minulla ei tietenkään ole, kun en mitään vahvistusta tai lippuja ole saanut. Sähköpostitse laitettuihin viesteihin eivät vastaa.
Haisee pahasti kusetukselta, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kymeniä lippuja. Ei ole ikinä ollut ongelmaa. Kannattaa soittaa. Halvemmaksi tulee kuin lipun menetys. ja jos on heidän moka voit vaatia soitetun puhelun hinnankin takaisin.
Olemme soittaneet. Pyytävät laittamaan sähköpostia (johon eivät vastaa) ja tarjoavat hyvitykseksi lahjakorttia, joka on summaltaan suorastaan loukkaava, ja jolla ei luonnollisesti makseta niitä puhelinlaskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kymeniä lippuja. Ei ole ikinä ollut ongelmaa. Kannattaa soittaa. Halvemmaksi tulee kuin lipun menetys. ja jos on heidän moka voit vaatia soitetun puhelun hinnankin takaisin.
Olemme soittaneet. Pyytävät laittamaan sähköpostia (johon eivät vastaa) ja tarjoavat hyvitykseksi lahjakorttia, joka on summaltaan suorastaan loukkaava, ja jolla ei luonnollisesti makseta niitä puhelinlaskuja.
Jos koette tilanteen pahaksi niin voitte olla yhteydessä myös kuluttaja-asiamieheen. Miten tuolta perusteltiin ettei koko summaa korvata?