Onko muilla näin, että jääkaappi syödään aina tyhjäksi?
Meillä pääsääntöisesti näin. Ainoastaan jos ollaan sairaina, voi jäädä joku juustonpala ja pestopurkki. Olen saanut napakasta linjastani kiitosta neuvolassa.
Kommentit (9)
Tai no, nyt olen taas vähän lipsunut linjasta, ja jääkaapissa taitaa olla ketsuppia ja olisiko tuubissa pari lusikallista aiolia. Täytynee syödä ne tänään. Ideoita miten laittaa?
käyn kerran viikossa kaupassa ja vuosien kokemuksella ruoka riittää juuri viikoksi. Siis perjantaisin alkaa kaappi olla melkoisen tyhjä,kun la-aamuna menen taas kauppaan.
Meillä pääsääntöisesti näin. Ainoastaan jos ollaan sairaina, voi jäädä joku juustonpala ja pestopurkki. Olen saanut napakasta linjastani kiitosta neuvolassa.
Meillä on jääkaapissa aina tiettyjä ruoka-aineita. Lisää ostetaan ennenku edelliset loppuu. Mutta emme me mitään ruokaa roskiin heitä vaan käytetään tietenkin ajoissa.
on jääkaappi 2/3 ajasta lähes tyhjillään, saattaa olla joku margariini tai ketsuppi tms kaapissa. Sitten kun nälkä alkaa olla liian kova eikä mitään syömistä ole, menen kauppaan ja ostan yleensä 3-4 päivän ruuat kerralla. Neuvolasta en tiedä, siellä olen käynyt viimeksi lapsena.
Jos meillä tehtäisi noin, syötäisi aina viimeinen viikko varmaan pelkkää sinappia ja valkosipulimurskaa, suolakurkkuviipaleita ja rypsiöljyä. Miten siitä saa lapsiperheelle monipuolisen aterian?
Kyllä käyn kolmesti viikossa kaupassa, haluan että on TUOREITA kasviksia ja yrttejä ja hedelmiä, ja silloin saattaa olla vielä jauhelihaa ja maitoa jäljellä :D
Tämä ap:n muunnos ketjusta "onko muilla näin, että syödään lautanen tyhjäksi " tms.
Mutta oikeasti näin tosiaan jollain voi käydä. t. Se jolla ketsuppi ja aioli, nyt syömättä jo monta päivää.
Ps. Joskus on tullut keitettyä "keittoa" pelkästä ketsupista, ja päivän ateria on voinut olla se lusikallinen sinappia ja mustaa kahvia.
Menisi helposti monta viikkoa vaillinaisilla ruokatarvikkeilla. Kaapissa pitää olla koko ajan ruokaa, sitä täydennetään sitä mukaa kun jokin loppuu.