Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämän henkilön kohdalla puhutaan kaunottaresta? sis.kuva

Vierailija
17.02.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011021713198416_uu.shtml

Selkeästikään kun ei sellainen ole.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla kaunotar.

Ei semmonen perus mitättömän näköinen suomalainen taikinanaama pottunokka.

Vierailija
2/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla kaunotar.

Ei semmonen perus mitättömän näköinen suomalainen taikinanaama pottunokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista muistakin julkkisten jälkeläisistä puhutaan kaunottarina (täälä ja muualla)vaikka tavallisen pulliaisen näköisiä ovat, jotkut jopa ei edes nättejä. Esim madonnan tytär, demi mooren tytär jne.

Vierailija
4/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole! Kuiva kääkkä, kaunottaresta kaukana...

Vierailija
5/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä ja minun silmiini on kyllä kaunis. Huoliteltu, kaunis huori nainen.

Vierailija
6/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on kamala. Ihan järkky!

Vierailija
7/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kauniita uusimpana ehkä Kiviniemi. Toinen ärsyttävä tapa on sanoa tähdeksi vaikka ei ole tähti. En tiedä miksi nykyään on näin.

Vierailija
8/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis huori nainen.

Vierailija
9/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, että otsikossa pientä sarkasmia. Tuosta naisesta löytyy taatusti onnistuneempia kuvia, mutta tuo valittiin..

Vierailija
10/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät ole niin kriittisiä. Meillä kun katsotaan esim missikisoja miehen mielestä ovat kaikki kauniita niin vaikea valita, minusta kaikki rumia niin vaikea valita.

Vierailija
11/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli oikeasti lipsahdus. Mun mielestä on ihan kaunis. Ja olen siis itse nainen. Heterokin vielä ;-)

Vierailija
12/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kaunotar" on ikään kuin hänen ammattinsa. Eli varsinaisella ulkonäöllä ei ole tittelin kanssa mitään tekemistä.

(Naistenlehtien perusteella Kivilahtien perheen naiset yksinään muodostaa Suomen koko "seurapiirit", joten ko. tyyppi on ikään kuin syntyään seurapiirikaunotar. Vähän kuin perinnöllisessä monarkiassa hallitsijan vanhin lapsi on tuleva kuningas, riippumatta hänen kyvyistään johtaa maata).

(Joo, taisin käyttää tähän asiaan vähän liikaa energiaa, aika tehdä töitä).

Vierailija
14/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN KARMEE ilmestys. Hyi :/(

Vierailija
15/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään erityisen kaunis. Ja näyttää muuten vanhemmalta kuin todellisuudessa on. (Tai sitten kuvittelen, että itselläni ei ole noin paljon ryppyjä.)

Vierailija
16/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumma vyö, joku hassu sinisävyinen. Sitten ruskeat helmetkin ja se liivi ja se paita. Yhdistelmänä mun silmään tosi sotkuinen.

Mutta kyllä toi Kaarina on minusta ihan kaunis joissain kuvissa. Semmoinen omalaatuisella tavalla kaunis.

Vierailija
17/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt vaan tapana puhua kaunottarina, olivatpa kauniita tai eivät. Liittyy siihen, mitä tekevät työkseen, missä piireissä ovat kasvaneet ym.

Ja sitten on myös se, että jos puunaa ulkonäköään, todella panostaa vaatteisiin ja on hoikka ja kaikin puolin viestii olevansa laadukas kaunotar, media menee siihen mukaan ja tituleeraa kaunottareksi. Vähän kuten joku tuossa aiemmin sanoi, kaunotar on joillekin tietyllä tavalla ammatti tai suoritus, ei synnynnäinen kauneuteen liittyvä ominaisuus.

Vierailija
18/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä ja minun silmiini on kyllä kaunis. Huoliteltu, kaunis huori nainen.

Vierailija
19/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uma Thurmanin näköinen ja hänkin on sellainen erilainen kaunotar, mutta kaunotar kuitenkin.

Vierailija
20/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamman boutiquen kalliit luomuksetkaan. Ihan omituisen näköisiä mulkosilmiä ovat kummatkin eikä edes ikä ole tuonut heihin kauneutta lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän