Oletko yllättänyt paneskelevaa pariskuntaa esim. uimahallissa? Tai jossain muussa yleisessä paikassa
Kommentit (8)
heillä oli ovi kiinni, mutta äänistä päätellen olivat täydessä touhussa. ja tapahtui keskellä päivää.
Espoossa keskellä hiekkatietä aamuyöstä.mahto olla muijan selkänahka verillä panon jälkeen!
olivat keski-ikäsiä,ja ukko vaan tokas;että menkää ohi vaan! :D
panivat keskellä kirkasta päivää Aurajoen rannassa ja siis varmaan halusivatkin yleisöä.
Ei minua ainakaan haittaa. Ihanaa jos ihmisillä on sellaista intohimoa että siitä vaan hommiin.
Onhan noita tullut todistettua baarissa, yleisissä vessoissa, kerran yksi onnekas kaveri sai bussipysäkillä suihin.
Itsekkin tullut peuhattua mm hautausmaalla, mutta toivottavasti ilman yleisöä :)
Torilla, siis keskellä päivää torin laidalle kasattujen pöytien päällä sekstaili humalainen nuoripari, olivat niin humalassa tai ties missä pöllyissä etteivät varmaan oikeasti edes tajunneet mitä tekivät. Toisen kerran festareilla jälleen umpitunnelissa ollut pari nai keskellä nurmikkoa. Puskapanon olen myös nähnyt festareilla.
mutta luulen, että konduktööri näki Toijalan asemalla kun annoin miehelleni käsikyytiä junassa :o
Juna oli siis pysähtynyt vian vuoksi Toijalan asemalle ties miten pitkäksi aikaa, eikä vaunussa ollut muita kuin me. Ehkä konnari ei edes nähnyt mitään kun olimme siellä etummaisen penkin suojissa, mutta taisin itse antaa itseni ilmi punastumalla ja takeltelemalla kun tuli lippua kysymään :D Miehen sylissä taisi jotakin pullottaa mun kaulaliinan alla :D
Tosin ei kyse oikeastaan ollut yllättämisestä, vaan se pariskunta oli paneskelemassa ihan keskellä avointa rantaa, missä oli ihmisiä päiväkävelyllä. Ja kierrettiin kyllä kaukaa. Outoja.