Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni opettaja muuten tekee kesällä toista työtä, ovat

Vierailija
17.02.2011 |

"kesähupulaisina" jonkun toisen työnantajan palveluksessa. Mä tiedän kaksi opea, joista toinen viettää kesät yhden säätiön palveluksessa ja opettaa ulkomaalaisia lapsia. Toinen taas on kesät toimittajien sijaisena lehdessä.

Aika vittumaista toimintaa sikäli, että siinä opet ahnehtii kesätyöt opiskelijoilta joille raha olisi takuulla paljon enemmän tarpeen. Tietty peiliin voisi katsoa myös työnantaja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut opettajaksi, niin ei tarvitsisi nyt olla noin kateellinen. Mä en muuten tunne yhtään vakituisessa työpaikassa olevaa opea, joka tekis noin. Pätkätyöläiset tekee, kun leipä ei ole niin varma.

Vierailija
2/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut opettajaksi, niin ei tarvitsisi nyt olla noin kateellinen. Mä en muuten tunne yhtään vakituisessa työpaikassa olevaa opea, joka tekis noin. Pätkätyöläiset tekee, kun leipä ei ole niin varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväpalkkaisessa hommassa toisella alalla. Harmittaa vaan monen opiskeleva nuoren puolesta, kun ahneet aikuiset vievät heidän kesätyöpaikkansa.

Vierailija
4/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmista jopa kilpaillaan.

Vierailija
5/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka Palsta Mamma kuinka kiukuttelisi. Jos haluaa tehdä töitä, niin sitten tekee.

Vierailija
6/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen opettajana tehnyt kahta sivutyötä. Ihan laillisesti ja veroja maksaen.

Ja ainahan teitä ärsyttää opettajien lomat, joten olisitte kiitollisia, että jotkut haluavat käyttää osan lomastaan työntekoon.