Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkka Jääskeläinen ei näkynyt Idols-koosteessa

Vierailija
17.02.2011 |

Kiinnitin huomiota tällaiseen, näytettiin edellisten vuosien voittajia niin Jääskeläisestä ei edes vilausta.

Hanna, Ari ja Koop oli pätkässä.

Ihmettelin miten Ilkka Jääskeläinen pääsi finaaliin ja vielä voitti sen. Katri Ylander sentään osasi laulaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon helluntailaisia, että heidän äänillään voitettaisiin tuollainen kisa, jota katsovat sadattuhannet ihmiset ympäri maan. Ja luulette myös, että kaikki Suomen helluntailaiset katsoivat Idolsia ja äänestivät Ilkkaa. Erittäin monet helluntailaiset paheksuivat hänen osallistumistaan kisaan, niin vanhoillista menoa monissa seurakunnissa vieläkin on.

Se nyt vaan on niin, että Ilkka on helluntailainen ja voitti siitä huolimatta Idolsin, koska joku (aika moni) piti hänen laulustaan. Vaikka se onkin sosiaalisesti epähyväksyttävää Suomessa nykyään ja siksi hänet vaietaan kuoliaaksi, tai sitten kirjoitellaan tällaisia haukkumisketjuja. Itse olen helluntailainen ja tunnen Ilkan. Olen ymmärtänyt, että hänellä tosiaan meni sukset jotenkin ristiin levy-yhtiön kanssa ja luulen, että tuo Idolsissa vaikeneminen johtuu noista ristiriidoista. Tökeröä tosiaan siitä huolimatta oli, että häntä ei edes mainittu koosteessa edellisten vuosien voittajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla