Tässä karppaajan päivä. Pystyisittekö elämään näin?
Aamulla mantelileipä paahdettuna, voita, pepperonia (makkaraa), keitetty kananmuna, paprikaa
Päivällä valtava annos kebabia salaatilla, vettä ja zero-limua (eka kerta karpatessa, ei hyvä)
Illalla vesijuoksun jälkeen partaäijää pari dl ja puolukoita.
Vichyä pari litraa ja kahvia maidolla pari mukillista.
Kommentit (46)
Kohta on vuosi täynnä. Paitsi että kahvia en juo kun on niin pahaa.
Mullakin loppui se iänkaikkinen ja ainainen närästys kun aloin karpata. Kerran on närästänyt, jouluna. Vastoin kaikkea järkeä menin syömään joulutortun ja siitähän se helevetti taas repes.
ja sitä rasvaahan te karppaajat syötte
Mullakin loppui se iänkaikkinen ja ainainen närästys kun aloin karpata. Kerran on närästänyt, jouluna. Vastoin kaikkea järkeä menin syömään joulutortun ja siitähän se helevetti taas repes.
ja sitä rasvaahan te karppaajat syötte
Voi tavahan talikynttilät...
On se kyllä kumma juttu. Syön 100-200g rasvaa vuorokaudessa ja se AINOA PÄIVÄ VUODESSA on se sama päivä kun söin joulutortun. Että tässäkö ei nyt sitten ole mitään yhteyttä vai? Ihan vaan rasvasta johtuu? Miten hitossa mua ei sitten närästä kaikkina muina päivinä?
Paitsi illalla olisin varmaan syönyt muutakin. En vaan viitsi karpata, kun teen myös lapsille ruokaa ja heitä en laittaisi karppaamaan (1 ja 2 v:t). En saa aikaiseksi ostaa ja laittaa itselle eri ruokia.
Mulla aamulla kaksi paistettua munaa, kolme siivua pekonia, pari kourallista salaattia, tomaatti ja raejuustoa. Ruoaksi juustopannaria ja reilu satsi salaattia kurkulla, pari siivua maustekurkkua. Iltapalaksi partista (rainbow turkkilaista, on hiukan pehmeämmän makuista, hh 3,7g/100g) lorauksella kermaa ja kookoshiutaleita.
Sinä joka rakastat kroppaasi syömällä "laadukkaampaa" ruokaa. Luepa nyt aluksi vaikka Antti Heikkilää, sen jälkeen Mats-Eric Nilsson; Petos lautasella. Syötkö varmasti laadukkaasti?
Paitsi illalla olisin varmaan syönyt muutakin. En vaan viitsi karpata, kun teen myös lapsille ruokaa ja heitä en laittaisi karppaamaan (1 ja 2 v:t). En saa aikaiseksi ostaa ja laittaa itselle eri ruokia.
Älä rakas ihminen tee noin vaikeeksi. Muksuille vaan välipalaa ruisleivästä ja hedelmistä niin saavat hiilarinsa, muuten karppia ruokaa. Keittelet lisäkkeeksi vaan tummaa makaronia tai riisiä. Mun yks vee tykkää tosi paljon kaikesta karpista, en minäkään häntä laita karppaamaan, mutta en myöskään syötä ihan tyhjiä hiilareita tärkkelyksenä ja puhdistettuna sokerina. Syö sitten täyttä tavaraa täysjyvä tuotteina ja sokeri tulee hedelmistä.
=)
Mulla aamulla kaksi paistettua munaa, kolme siivua pekonia, pari kourallista salaattia, tomaatti ja raejuustoa. Ruoaksi juustopannaria ja reilu satsi salaattia kurkulla, pari siivua maustekurkkua. Iltapalaksi partista (rainbow turkkilaista, on hiukan pehmeämmän makuista, hh 3,7g/100g) lorauksella kermaa ja kookoshiutaleita.
Pari kourallista salaattia, tomaatti, lisää salaattia ja kurkkua, maustekurkkua (voiko maustekurkun siivuja sanoa edes vihannekseksi?), kookoshiutaleita.
Muksuille vaan välipalaa ruisleivästä ja hedelmistä niin saavat hiilarinsa, muuten karppia ruokaa.
Niin, tarkoitin siis että muuten niille kelpaa ihan sama ruoka.
En ymmärrä miksi lapsille pitäisi syöttää huonoja energian lähteitä samaan aikaan kun itse yrittää siivota ruokailutapojaan ja opettelee puhtaampaa syömistä? Tämä siis oletuksella että karppaa muuttaakseen elämäntapojaan ruokailun saralla eikä vedä mitään ätkinnssönin kuuria...
Ei ole ihmekään että karppauksella laihtuu kun syödään noin VÄHÄN. Aivan liian vähän minulle, syön pelkästään partaäijää puoli kiloa päivässä =)
Sinä joka rakastat kroppaasi syömällä "laadukkaampaa" ruokaa. Luepa nyt aluksi vaikka Antti Heikkilää, sen jälkeen Mats-Eric Nilsson; Petos lautasella. Syötkö varmasti laadukkaasti?
Älä rakas ihminen tee noin vaikeeksi. Muksuille vaan välipalaa ruisleivästä ja hedelmistä niin saavat hiilarinsa, muuten karppia ruokaa. Keittelet lisäkkeeksi vaan tummaa makaronia tai riisiä. Mun yks vee tykkää tosi paljon kaikesta karpista, en minäkään häntä laita karppaamaan, mutta en myöskään syötä ihan tyhjiä hiilareita tärkkelyksenä ja puhdistettuna sokerina. Syö sitten täyttä tavaraa täysjyvä tuotteina ja sokeri tulee hedelmistä.
=)
Syön todellakin laadukkaasti: luomua, kasviksia, täysjyvää, hedelmää, juureksia, soijaa, papuja, linssejä, kalaa... Välttelen lisäaineita, teen melkein kaiken itse loistavista raaka-aineista.
Antti Heikkilän ruokavalio on tuttu jo vuosien takaa ja ihan asiaa.
Petos Lautasella en ole lukenut, mutta olen kuullut siitä paljon.
Tiedän syöväni laadukkaasti ja hyvin, kun voin hyvin enkä sairastele.
Olisiko jotain lisättävää tähän ruokavalioon?
Mä todennäköisesti kuolla kupsahtaisin jo tuohon manteliin ja viimeistään siihen yhdistettyyn pepperoniin ja paprikaan... ;D
Ja mun pari kourallista on kolme neljäsosaa lautasesta täynnä salaattia, eli melkein koko kerä päivässä, joskus ei riitäkään. Kurkkua ja tomaattiakin menee yleensä enemmän :o
Hyvä kun huomasit, huomenna laitan kukkismuusin kanssa vihreitä papuja höyrytettynä. Ja varmaan "lisää salaattia".
Voi teitä vähäuskoisia...
Enkä kyllä tiedä yhtäkään syytä miksi minun pitäisi karpata.
=)
Syön todellakin laadukkaasti: luomua, kasviksia, täysjyvää, hedelmää, juureksia, soijaa, papuja, linssejä, kalaa... Välttelen lisäaineita, teen melkein kaiken itse loistavista raaka-aineista.
Antti Heikkilän ruokavalio on tuttu jo vuosien takaa ja ihan asiaa.
Petos Lautasella en ole lukenut, mutta olen kuullut siitä paljon.
Tiedän syöväni laadukkaasti ja hyvin, kun voin hyvin enkä sairastele.Olisiko jotain lisättävää tähän ruokavalioon?
Anteeksi epäluuloisuuteni, monet vain väittävät syövänsä tosi laadukkaasti ja kiskovat kaksin käsin pelkkiä lisäaineita...Tähän törmää joka paikassa.
Kaikki kannattaa todellakin tehdä itse, luomua ja lähiruokaa, kiitos. Näillä eväillä minäkin voin oikein hyvin. En tosin käytä viljatuotteita, niistä tulee huono olo.
Karppaamisen myötä tietoisuus on lisääntynyt huomattavasti ja pyrin käyttämään parhaita mahdollisia raaka-aineita.
Petos lautasella on asiaa lisäaineista, jos ei välttämättä halua tietää mitä kaikkea näihin "terveellisiin" tuotteisiin laitetaan, ei kannata lukea.
Aamulla turkkilaista kermatilkalla ja 1 dl puolukoita, kermakahvia. Päivällä pinaatti-kukkakaalimuusia koskenlaskijajuustolla ja 2 jauhelihapihviä (liha + mausteita), 1 tomaatti, kookosöljyteetä. Illalla pieni siivu leipäjuustoa ja 1/2 dl mustikoita.
Aamulla puuron kanssa mustikoita tai mansikoita
Ehkä jokin hedelmä jo on kovempi nälkä
Lounaalla iso annos pakastevihanneksia höyrytettynä, lisänä paistettu sipuli ja kikherneitä
Päivällisellä vähintään nyt porkkana ruokaa laittaessa ja ruoassakin yleensä jotain kasvista
Iltapalalla hedelmiä, pähkinöitä
Jotenkin minusta kourallinen salaattia ja jotain kurkkua ja tomaattia on tähän nähden aika vähän.
Päivällisellä ruoassakin yleensä jotain kasvistaJotenkin minusta kourallinen salaattia ja jotain kurkkua ja tomaattia on tähän nähden aika vähän.
Ei kai kukaan olekaan väittänyt, että karppaajat syövät enemmän kasviksia kuin kasvissyöjät..?
Ei kai kukaan olekaan väittänyt, että karppaajat syövät enemmän kasviksia kuin kasvissyöjät..?
kasvikseksi. Syödään myös paljon esim. tofua ja fetajuustoa jne., ja onhan nekin toki kasviksia mutta ehkä lasken ne enemmän joksikin vatsantäytteeksi :D. Mutta kun siis karpit niin mainostavat kasvisten käyttöään, niin miten vähän ne on ennen syöneet kasviksia jos kerä salaattia ja vähän tomaattia ja kurkkua on paljon kasvista.
Nyt puhuttiin VAIN TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ. Mitä jos ei ole ehtinyt/jaksanut/huvittanut laittaa mitään muuta? Nuo on sellaisia helppoja vaihtoehtoja, tulee syötyä vihreää mutta ei tarvitse erikseen tehdä mitään. Mulla ainakin on aina salaattia valmiiksi leikattuna jääkaapissa ja joskus mullakin jää niiden kasvisten syönti siihen.
Kaikki edellä puhuneet ovat maininneet vaan tämän päivän syömisiään. Ei kukaan ole sitä paljoksi väittänyt, tämän päivän kohdalla...
Vingutaan ja vängätään ja tikusta veistetään, eikä nähdä kuin mustaa ja valkoista...