Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh noita FB:n kaverivonkauksia..

Vierailija
16.02.2011 |

mua on pyytänyt kaveriksi yksi tyyppi entisestä työpaikasta. En ole koskaan ko ihmistä nähnyt (työskenteli aivan eri maassakin), sähköposteja ollaan jossain kohtaa muutama työasioissa vaihdettu.

Just, pahoittaakohan se nyt mielensä jos ohita koko pyynnön :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jumankauta kolme, eikä vieläkään tajuu että en mä ole sen kaveri koskaan ollut niin en ole nytkään :)

Vierailija
2/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin torjut ihmiset, joita et tunne, et haluakaan tuntea, joista et pidä, joiden kanssa ei ole mitään puhuttavaa, joihin et aiokaan pitää yhteyttä jne.

Mulla sitkein taisi lähettää 6 pyyntöä ennen kuin uskoi. Anopin naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jumankauta kolme, eikä vieläkään tajuu että en mä ole sen kaveri koskaan ollut niin en ole nytkään :)

mulle on yks intialainen laitanut kanssa kolme pyyntöä (samasta vanhasta duunipaikasta).

Tosin se heppu oli varmaan jo sekaisin oliko pyytänyt vai ei kun pyysi vähän kaikkia.

Vierailija
4/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä yhdellä systeemillä se pyytää kaikkia kavereiksi, jotka on sähköpostissa :D

Vierailija
5/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että ulkomailla on ihan tavallista pyydellä kaveriksi kaikenlaisia kumminkaimoja ja etäisiä työkavereita. FB nähdään tapana tutustua ja verkostoitua. Mutta Suomessa tämä asenne tuntuu enemmänkin olevan että kaveriksi hyväksytään äiti, sisko ja joku paras lapsuudenkaveri ja sitten neljästään voidaan vaihdella kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi