Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viittiskö tehä jo testin?

Vierailija
16.02.2011 |

Kp 35. Just äsken alkoi vihloa mahaa, menkkakipuja ollu jonkuu verran, ja eilen sekä varsinkin tänään ollu etova olo pitkin päivää. On myös palellu ja lämpö ollu aavistuksen korkeempi, kun normaalisti. Mut eipä toi ihme ole, jos näillä keleillä palelee. Mulla on kyllä tosi epäsäännöllinen kierto, joskus 35 on normaalia, joskus 27... Kertokaa mulle, käynkö apteekissa vai maltanko ootella vielä? :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten. :) Onnea testailuun!

Vierailija
2/12 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen huomenna ja tuun kertoo! Jännittää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin, että panttaisko viel huomiseen aamuun vai teenkö seuraavaks ku pissattaa... iiks! :)

Vierailija
4/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että jos tää mun oireilu on raskaudesta johtuvaa, niin kai se näkyy testissä aika selkeesti, teki sen aamupissasta tai ei?

Vierailija
5/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tulos sit heti =D

Vierailija
6/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun pissattaa tarpeeksi! Palaan asiaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helpompaa kuin se virtsasuihkussa uitto niinkun ohjeissa monesti lukee.



Kyllä sen pitäisi nyt jo näyttää aika selkeä tulos.



Voi kunpa meilläkin jo tärppäisi ensi kerralla... No ei olla kyllä kun toista kiertoa vasta yrittämässä.

Vierailija
8/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ootellaan nyt sit niitä menkkoja ja toivotaa parasta! Mut kiitti teille kuitenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nyt linnoittaudut sohvalle suklaan ja torkkuopeiton kanssa ja katselet Idolsia ja Satuhäitä. Kyllä se onni vielä kääntyy.

Vierailija
10/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta yritystä vaan kehiin, kyllä se siitä tärppää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi kierrosta! :)



Nro 2

Vierailija
12/12 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee utelias nro 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä