Lastentarvike ei huoli kanta-asiakkaaksi
Olettekohan muut törmänneet Lastentarvikkeen omituiseen kanta-asiakasseulaan...
Ostin ensimmäiselle lapsellemme kaikki tarvikkeet (vaunut, kaukalon ym.) Lastentarvikkeesta, hintaa tuotteille tuli yli 1200 euroa. Huomattavasti halvemmalla olisin saanut muualta, mutta päädyin sitten laiskuuttani ostamaan kaikki samalta myyjältä.
Kuulin jälkikäteen tuttavaltani, että Lastentarvikkeella on joku kanta-asiakaskortti, johon kerätään leimoja ostoksista ja ilmeisesti niitä tarpeeksi kerättyään saa jotain alennuksia tms. Kysäisin Lastentarvikkeesta, olisiko minunkin mahdollista päästä kanta-asiakkaaksi maksamillani ostoksilla ja vastaus oli ei, koska olin saanut muutaman euron pakettialennuksen ylihintaisista ostoksistani. Baby Stylessä taas esittelivät automaattisesti kanta-asiakaskorttiaan ja siihen löivät leimoja jopa ale-tuotteista. Tiedänpähän, minne kiikutan loput pennoseni, kun tarve hankinnoille taas tulee :).
Kommentit (97)
Kiitos heille!
Jos et osta sitä, mitä omistaja haluaa (lue Graco), saat huonoa palvelua. Varmaan saa Gracosta parhaat katteet.
saatiin pari hassua euroa alennusta ja ei kanta-asiakkuutta. Lisäksi ostamamme emmaljungat ovat paskalaatuiset. huono palvelua myös ainakin minun kohdallani......
Kiitos heille!
Jos et osta sitä, mitä omistaja haluaa (lue Graco), saat huonoa palvelua. Varmaan saa Gracosta parhaat katteet.
esikoista odottaesani menin kysymään hoitopöytiä.
kellään ei ollut aikaa esitellä liikkessä olevia.
Sanoivat vain et netistä heidän sivuiltaan löytyy.
Ei muuten löytynyt ja ostin hoitopöydän ihan muualta.
ostettii pojalle jonka LA oli 9.3.2009 jo talvella 2008 Knorrin Alu Fly yhsitelmät ja Recaron Young Profi Plus-turvakaukalo isofixillä Espoon Suomenojan liikkeestä. Maksettiin koko homma samantien, vaikka isofix jäi saamatta kun ei ollu liikkeesä, lupasivat että tulee 2viikon sisään... Niin meni kuukaus ja toinenkin eikä isofixistä kuulunu mitään vaikka kuinka perään kyseltiin. Loppuen lopuks saatiin isofix 3kk odottamisen jälkeen 20.2.2009, poika syntyi 3päivää myöhemmin. Kun kyselin ennen fixin saantii että mitäs jos mukula syntyy ennen sen tuloo, oli vastaus "no laitat turvavöillä sit kaukalon", hei haloo, en kai mä isofixiä osta jos vöillä haluisin laittaa. Kohtuuton odotusaika oli ainaki meillä, 3kk.
unohtu sanomani että tämän kokemuksen jälkeen kaikki lapsen tarvikkeet (istuimet, matkasängyt jne.) ollaan ostettu Vantaan AT-Lastenturvasta. Siellä on nii mahtava palvelu ja kaiken saa heti.
Ao. liikkeessä saatu huonoa palvelua ja ylihintaisia tuotteita. Ei asioida enää.
jotain muuta mallia kuin asiakas haluaa. Menimme ostamaan kuopukselle vaunuja, koska esikon kärryt oli laitettu kiertoon. Tiesimme tarkkaan mitä halusimme, mutta meille vaan tyrkytettiin Emmaljungia jotka ovat minusta kamalimmat juntimmat vaunut . Kerroimme meillä olevan kokemusta vaunuista ja ettemme todellakaan niitä osta, mutta ei auttanut. Vaihdoimme liikettä, että saimme mieleiset ja kaverilla vastaavanlaisia kokemuksia.
mutta eipä ole tarvinnut siihen liikkeeseen toista kertaa astua. Onneton palvelu :(
mutta eipä ole tarvinnut siihen liikkeeseen toista kertaa astua. Onneton palvelu :(
Myyjät on tylyjä ja eivät palvele vaan itse saa haahuilla ympäriinsä eikä kukaan kysy voinko auttaa? Ja kun apua saa, se e ole kovin asijantuntevaa.
"Eli,Lastentarvike maksaa istuimesta esim.80€
Kun se on hyllyssä myynnissä,on sen hinta tuplattu,eli 160€
Aika hyvät voitot siis."
paljos tuo prossa mikä lisätty siihen ja alv.
Osaatko laskea sitä.
Kaupassa ostohintaan lisätään 30-50% ja siihen päälle alv, eli aika normihinnoittelu.
Missä vaan kaupassa.
en viitis laittaa tähän että minkä paikkakunnan liikkeestä on kyse, mutta heinäkuussa kun kävin kysymässä että eikö emmaljungat ole alennuksessa niinkuin aina yleensä kun myyvät edellisvuoden mallit loppuun ja alkavat valmistaa uutta elokuussa, niin myyjä tokaisi että joo on heillekkin tullut ilmoitus että pitäs laittaa alet, mutta kun menevät niin hyvin kaupaksi normi hintaisinakin niin ei olla laitettu alennuksia. olin ihan äimänä ja läksin pois. ikinä en ole siitä liikkeestä mitään ostanut enkä osta.
ja koko paketti maksettiin saman tien.
En siis hakenut esim. luottoa heiltä, eikä henkilötunnustakaan kysytty missään vaiheessa. Kanta-asiakkaaksi en lastentarvikkeen mukaan päässyt sen muutaman euron pakettialennuksen vuoksi.
Heillä näyttää olevan paikkakunnasta riippuen erilaisia käytäntöjä kanta-asiakkaaksi "pääsemisen" suhteen.
onko ap:n luottotiedot kunnossa?
vuosien takaa. Ihme nussutusta, jos ei oo hyvä niin äänestäkää lompakolla. Tai nuriskaa kaupassa. Täälläkö se asia paranee? Käteisellä maksava saa alennusta ja vakioasiakas parempaa palvelua.
Itäkeskuksessa ja Tammistossa ole asioinut.
Kerran olin varannut erään tuotteen Itikseen, ja sopinut noudosta, mutta paikalle saavuttuani liikkeen ikkunassa oli lappu, että liike oli suljettu henkilöstön koulutustilaisuuden takia!
Varistossa saimme odottaa palvelua todella kauan. Tilasimme vaunuihimme erään lisävarusteen, mutta eivät luvanneet sitä suoraan meille, vaan ottivat vaan alustavia varauksia ylös... Siis mitä? Hirveää vehtaamista ja ko. firma oli ainoa maahantuoja Suomessa.
Nyt olenkin siirtynyt käyttämään nettikauppoja. Ulkomailta saa tuotteet edullisimmin, eikä tarvitse tuntea nöyryytystä.
Stockmannia suosittelen myös, mutta siellä ei valikoima ole niin laaja. Mutta asiakaspalvelu toimii :)
Olisko kysymys väärinkäsityksestä?
Kanta-asiakas kortin saa kaikki asiakkaat jotka haluavat, mutta leimoja sinne saa jos ostaa normaalihintaisen väh.25€ maksavan tuotteen.
Kortissa lukee: 400€ ostoksista saa 12€ edestä leimoja ,200€ ostoksista 6€ leimoja ,100€ ostoksista 2€. Minä ainakin sain kantas-kortin lastentarvikkeesta ostaessani turvakaukalon.
Myyjä vielä painotti että jos on alennettu tuote tai tehty pakettitarjous siitä ei saa leimoja.
Minun mielestä ihan ymmärrettävää.
Olen joskus myös unohtanut kortin kotia jolloin myyjä on minulle laittanut kuittiin merkinnät etten ollut leimoja saanut.Kun seuraavalla kerralla kävin liikkeessä otin kuitin ja leimakortin mukaan ja sain leimat korttiin.
Tuskin tässä mistään salaliitosta myyjä vs.asiakas on kysymys.
Kortissa lukee: 400€ ostoksista saa 12€ edestä leimoja ,200€ ostoksista 6€ leimoja ,100€ ostoksista 2€.
Turussa ainakin myyjät ovat todella ihania ja palvelu pelaa. Viitseliäitä ja olenkin antanut heille palautetta vuosien varrella. Jos vielä joskus tarvetta vaunuille yms. niin sieltä ne taitaa kannattaa ostaa.
houkuttelevat kanta-asiakkaiksi, jotta saisivat asiakkaat keskittämään ostoksia. Voihan sitä Lastentarvikkeen tapaan harrastaa myös kertakauppaa, jos sitouttaminen ei kiinnosta.