Anteeksi! 200 egyptiläistä ei raiskannutkaan naista.
Kommentit (25)
mä kävin ihan oikeasti oksentamassa kun ajattelin, että 200 egyptiläistä on raiskannut naisen!
mä kävin ihan oikeasti oksentamassa kun ajattelin, että 200 egyptiläistä on raiskannut naisen!
noihin realiteettitestauksen ongelmiisi.
takaisin jenkkeihin, moinen h..ra ei jäänyt tuomiotaan odottamaan...pelkäsi ilmeisesti raipaniskuja ja kivitystä
onneksi tarkoitus pyhittää keinot! t. rasisti
Ps. Tämän uutisen takia paitsi sukuni, myös koko kuntamme, joka ennen äänesti kokoomusta, siirtyi äänestämään persuja, mutta nyt se on toistaiseksi peruttu.
Kyllä se vaan raiskaus on vaikka sinne mitä työnnettäisiin. En tajua palstan muslimipatjojen sympatioita aina näitä raiskaajia kohtaan, oletteko mahdollisesti itse joutuneet pizzerian takahuoneessa muslimipikkukullin raiskaamiksi vai kuinka? Saisitte hävetä juttujanne!
Kyllä se vaan raiskaus on vaikka sinne mitä työnnettäisiin. En tajua palstan muslimipatjojen sympatioita aina näitä raiskaajia kohtaan, oletteko mahdollisesti itse joutuneet pizzerian takahuoneessa muslimipikkukullin raiskaamiksi vai kuinka? Saisitte hävetä juttujanne!
Nainenhan oli turvamiesten ja muiden toimittajien ympäröimänä. Itse olisin saattanut hyvinkin lähteä tekemään tärkeää juttua tuollaisessa tilanteessa.
Tapahtuma on valitettava kaikinpuolin.
katoitko kellosta sattumalta? tekikö hyvää?
sen verran että en usko enää yhdenkään persun ainuttakaan sanaa.
saati 3 kpl samaa valtiota?
sinä turpasi kiinni. Minut on raiskannut 3 afganistania, joten ehkä reaktioni on luonnollinen.
haukkuu uhria/uhreja? En oikein ymmärrä vai onko tämä jotain sairasta läppää?? Luuletteko oikeasti että sama ei voisi sattua teille? Onko lapsetkin huoria kuin niitäkin raiskataan. Kerjääkö ne oikein sitä teidän mielestänne?
ajasta tietoa kun juottivat 15 vuotiaana känniin, liekkö juomaan jotakin muutakin laitettu. Vuorokauden suunnilleen olin kadoksissa.
missä sun vanhemmat olivat?
suomirasisti kirjoittelee. Mun vanhemmat oli mökillä. Nää ulkomaalaisethan saa täällä tehdä ihan mitä vaan, myös sakkolihalle sun mielipiteen mukaan. Asiasta tehtiin aikoinaan ilmoitus poliiseille, käytiin ihan paikan päällä mutta tää miesjoukko oli jo siinä vaiheessa poistunut maasta, että silleen.
kun lähtivät mökille? Huh huh...
suomirasisti kirjoittelee. Mun vanhemmat oli mökillä. Nää ulkomaalaisethan saa täällä tehdä ihan mitä vaan, myös sakkolihalle sun mielipiteen mukaan. Asiasta tehtiin aikoinaan ilmoitus poliiseille, käytiin ihan paikan päällä mutta tää miesjoukko oli jo siinä vaiheessa poistunut maasta, että silleen.
ajasta tietoa kun juottivat 15 vuotiaana känniin, liekkö juomaan jotakin muutakin laitettu. Vuorokauden suunnilleen olin kadoksissa.
missä sun vanhemmat olivat?
itsehän sinä niiden mukaan lähdit ja viinaa joit.
Eikö itselläsi ole minkäänlaista kasvatustaja itsekunnioitusta? lähteä nyt nuori tyttö joidenkin äijien mukaan.
Koko juttu haiskahtaa keksityltä, sehän on niin tyypillistä näille persuille.
Sanoisitko noin myös toiselle päin naamaa? Yök mikä ihminen olet, häpeä!
Siis jättivätkö vanhempasi sinut 15-vuotiaana yksin kotiin,kun lähtivät mökille? Huh huh...
Hävettää tunnustaa olevansa samaa lajia kuin joku tämän ketjun kirjoittajista.
Ihan naisen oma vika kun oli vaalea, blondi ja takkikin kuulemma auki. Lisäksi oli tuijottellut kameran takana seisoviin idiootteihin viipyileviä katseita, jotka tulkitaan islamissa suoraksi kehoitukseksi yllätysrakasteluun. Minä myös pyydän anteeksi palstan muslimeilta, sillä tarkoitus oli vaan sanoa, että nainen halusi joukkorakastelua.
jos joku valehtelee että on tullut raiskatuksi, niin sitäkö valehtelijaa olisi muka PAKKO sääliä? halloooo.. kuskaa allenne.
Tutankhamon vai Ramses?