Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi! 200 egyptiläistä ei raiskannutkaan naista.

Vierailija
16.02.2011 |

t. rasisti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoitko kellosta sattumalta? tekikö hyvää?

ajasta tietoa kun juottivat 15 vuotiaana känniin, liekkö juomaan jotakin muutakin laitettu. Vuorokauden suunnilleen olin kadoksissa.

kun meni ihan kylmät väreet! hui kauheeta! :(

tääl viel joku kehtas kysyy tekikö hyvää.. :(

mitätähän nyt oikeen voi sanoo ku empatiaa kovasti! toivottavasti olet saanut jotain terapiaa yms.

Vierailija
22/25 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoitko kellosta sattumalta? tekikö hyvää?

ajasta tietoa kun juottivat 15 vuotiaana känniin, liekkö juomaan jotakin muutakin laitettu. Vuorokauden suunnilleen olin kadoksissa.

kun meni ihan kylmät väreet! hui kauheeta! :( tääl viel joku kehtas kysyy tekikö hyvää.. :( mitätähän nyt oikeen voi sanoo ku empatiaa kovasti! toivottavasti olet saanut jotain terapiaa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuneet maasta??? haloooo..

hyvän tähden! Tiesin mihin paikkaan minut vietiin, tiesin jotenkin yhden näistä miehistä etukäteen. Ei tarvitse olla kovinkaan suuri etsivä selvittääkseen, että asunnossa asuva henkilö on poistunut maasta. Tutkimus viivästyi, koska en heti uskaltanut kertoa vanhemmilleni raiskauksesta. Pelkäsin koska olin juonut ja pelkäsin, koska en olisi saanut lähteä miehen mukaan. Eipä mua sen koommin luotettukaan enää yksin kotona olemaan, että semmoista.

Vierailija
24/25 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sanon, koska epäilen kyseistä kirjoittelijaa provoksi ja minusta on vastuutonta jättää teini kotiin yksin viikonlopuksi.

Sanoisitko noin myös toiselle päin naamaa? Yök mikä ihminen olet, häpeä!

Vierailija
25/25 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin ihan oikeasti oksentamassa kun ajattelin, että 200 egyptiläistä on raiskannut naisen!

Missaan USA:laisessa lehdessa ei ole sanottu 'raped = raiskattu' vaan 'sexually assaulted = mika tahansa seksuaalinen paallekaynti ja kahminta'.

En millaan mielikuvituksella ymmarra etta 200 miesta olisi raiskannut reportterin alle puolessa tunnissa. En yhtaan vahattele hanen vammojaan ja kohtaloaan mutta joku tolkku se pitaisi IS:ltakin loytya.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi