Mies, kerro paras seksikokemuksesi!
Onko joku seksikokemus, joka on jäänyt mieleen kokemuksena ylitse muiden? Joku tietty juttu joka tuntui paremmalta kuin mikään muu?
Kommentit (3)
tässä pyydettiin oikeita kokemuksia. Ei seksifantasioita.
Arvasin ,että joku pitää tätä fantasiana.
No tämän kerran vastaan stten jätän jutun uskokoon ken tahtoo.
Miettikkää kuinka paljon naisia työskentelee hoitoalalla ja kuinka paljon(vähän) miehiä.
Tämä ei ollut varmaan ensimmäinen pano jota hoitoalan työpaikalla hrrastettiin.
Joku voisi avata vaikka tästä ketjun niin eiköhän sieltä vastaavia tarinoita(tosi) tulisi.
jA EPÄILIJÄLLE TÄMÄ EI OLLUT ENSIMMÄINEN KERTA KUN TYÖPAIKALLA HARRASTIN SEKSIÄ.Tämä oli viimeisin ja ehkä sentakia mieleenpainuvin.
Tämä tästä.
Olen hoitoalalla oleva mies ja meillä on käynyt muutaman kerran tekemässä lomituksia naimisissa oleva Psyk.sair.hoitaja nainen n.25-26 iältään jolla vielä lapsi n.2-5 v.
Jotenkin olen tuntenut sellaista seksuaalista värinää hänen läsnäollessa ja hänen silmistä ja vartalon kielestä päätellen hänkin on.
Olin tullut yököksi kun tämä nainen oli ollut pitkässä illassa ja raportin jälkeen meni vaatteita vaihtaa.Pian hän tuli kansiliaan.Hei hukkasin työavaimet jotenkin enkä nyt löydä niitä pukuhuoneesta.Lupasin lähteä niitä kaveriksi etsimään.Kyllä kai hän oli päätöksen tehnyt siinä vaiheessa ja minäkin ymmärsin mistä oli kyse ja mitä tulisi kohta tapahtumaan.
Kun menimme pukuhuoneeseen ja aloimme etsiä avainta olimme lähekkäin niin pian suutelimme siinä pukuhuoneen lattialla.Otin ohjat käsiin,kohta saat kyrpää ja aloin riisua repiä hänen vaatteita pois samalla kun kaivoin kyrpää esiin.Alla oli kiimainen himosta läähattävä nainen joka sai mitä pyysi.
Pian pillu täyttyi spermasta.
Kun olimme levänneet vein naisen vielä tyhjään potilashuoneeseen ja nussin hitaalla kaavalla nuolin pillut ja nain niin ,että partneri pääsi paremmin mukaan.
Tämä lomittaja on muutaman kerran ollut meillä töissä ,mutta en ole ollut työvuorossa ja nytten ei ole pitkään aikaan tehnyt meillä lomituksia.
Oli todella kiimaista panna minulle nuorta naista joka ollut vielä kaupungin jääkiekko joukkueen Cheeleaderina ja omasi vielä todellä hyvän kropan.
Kertoi silloin pano iltana ,että tunsi minuun kiimaista vetoa ja oli ,kun ensimmäisen kerran ollut meillä lomittamassa käynyt vetämässä vessassa itseään sormeen.
Kertoi ,että halusi vaan myös kokeilla vanhempaa miestä,olin silloin 57 v.
Kertoi ,että mies sellainen tietokone nörtti ihan mukava mies ei mitään vikaa ,mutta kerran näinkin.
Ja kyllä asiakkaat nukkuivat en kerro enempää vaitiolo velvollisuuden takia mutta sen kerron ,että hoitoallalla tämä ei varmaan ollut ensimmäinen kerta kun näin tapahtui.
Paljon erillaisia naisia töissä ja suht.vähän miehiä joten aina joskus kemiat kohtaa ja voi tärpätä.
Vaikka tämä ketju tarkoitettu miehille voisi joku nainekin tämän vahvistaa.