Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalinen juttu. Olen jo yli 35v+ ja nyt on vauvakuume

Vierailija
16.02.2011 |

nykyinen kumppani suhtautuu ideaan hyvin vastahakoisesti,hän haluaa vaan juhlia ja juhlia.Itse en jaksa innostua juhlimisesta yhtään.

Mulla oli salainen suhde joka lopahti mutta haaveilen nyt sitten että saisin jonkun toisen kanssa ennen kuin olen 40v lapsen/lapsia.

En haluaisi jättää missään tapauksessa miestäni mutta ei ka mun tarvitse alistua ja luopua vain miehen juomisen takia lapsettomuuteen?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lähdet toisen matkaan.

Voin vannoa että jossain vaiheessa tää juhlia voi katua mitä tuli sanottua tai sitten ei.

Sinuna en miettisi miehen tunteita jos hän vaan juhliin.

Kuulin jutun perheenisästä JOKA EI OLE VIETTÄNYT YHTÄKÄÄN SELVÄÄ LAUANTAI-ILTAA PERHEEN KANSSA SEITSEMÄÄN VUOTEEN!PISTÄ PAREMMAKSI.

Vierailija
2/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että voit saada joko pitää nykyisen miehesi tai sitten voit saada lapsen. Mietipä sitä. Siis sitä, mitä todella haluat. Itse sanoisin, että miehiä on maailma täynnä ja uuden miehen voi löytää missä iässä vain. Mutta lapsensaannin kannalta sulla on menossa viimeiset kriittiset vuodet kohta.

Sitä en kyl tajua, että miksi se nykyinen mies on niin ihana, jos se vaan haluaa juhlia ja juhlia. Ja varmaan muutenkin on henkisesti melko omanapalähtöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätät sitten sen dokaavan miehesi.

Vierailija
4/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole mitä teet juovan juhlijan kanssa, joka ilmeisesti ei ole kasvanut teini-iän yli?

Kerro kumppanillesi, että hän saa nyt valita joko juomisen ja juhlinnan tai sinut ja vakaan perhe-elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme