Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varmaan 50 hakemusta laittanut

Vierailija
16.02.2011 |

eikä pääse edes haastatteluun!Kyllä alkaa masentaa tämä työttömyys!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo vaan ettei potkut vaani sinuakin nurkan takana jonain päivänä, sitten tiedät mistä tässä puhutaan.

Vierailija
2/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä äitiyslomia lukuunottamatta ja minut on pari kertaa rekrytoitu edellisestä paikasta seuraavaan ilman että olisin itse edes hakenut duunia.

Mutta mullapa ei olekaan aukkoja cv:ssä, koulutusta piisaa ja palkkakin on kohdillaan (myös se pitää muistaa, ettei tyydy liian PIENEEN palkkaan)

jos sulla ei ole aiheesta MITÄÄN kokemusta. Ai niin, mut sun pitikin päästä elvistelemään kuin hyvä sä oot. Katotaan vaan, kyllä se siperia vielä suakin opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ylimielisen kuvan annat itsestäsi.

työssä äitiyslomia lukuunottamatta ja minut on pari kertaa rekrytoitu edellisestä paikasta seuraavaan ilman että olisin itse edes hakenut duunia.

Mutta mullapa ei olekaan aukkoja cv:ssä, koulutusta piisaa ja palkkakin on kohdillaan (myös se pitää muistaa, ettei tyydy liian PIENEEN palkkaan)

Vierailija
4/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surkea. Yhtä paikkaa kohti voi olla satoja hakijoita. Firmat säästävät kaikesta, joten vaikka tarvittaisiin työntekijöitä, ketään ei palkata.

Te, jotka ette ole olleet viimeisen parin vuoden aikana työttömänä, ette voi tietää miten vaikeaa työnhaku voi olla.

Nimim. työllistyin vuoden työttömyyden ja satojen hakemusten lähettämisen jälkeen

Vierailija
5/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joutuisit kokemaan mitä on olla työtön ja hakea töitä. Näkisit sen, että aina se vika ei ole työnhakijassa.

Vierailija
6/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa kertoa mistään onnistumisista, lasten koulumenestyksestä tai palkankorotuksista tai mistään muustakaan. Koska aina menee joltakulta porkkana peräsuoleen poikittain!

Vierailija
7/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joutuisit kokemaan mitä on olla työtön ja hakea töitä. Näkisit sen, että aina se vika ei ole työnhakijassa.

eivätkä joudu työttömiksi

Vierailija
8/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei pääse edes haastetteluun voi soittaa ja kysyä miksi valinta ei kohdistunut sinuun. Ehkä saisit joitakin vinkkejä jatkoa ajatellen.

Vierailija
9/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyden jälkeen onnistuvat löytämään töitä, mutta nämä besserwisser mahtavat henkseleitten paukuttelijat todennäköisesti ovat jotain ihan muuta kuin mitä antavat ymmärtää!

Vierailija
10/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olet alunperin joutunut työttömäksi? Ikävä kyllä jo työssäolevat ovat halutumpia töihin, kuin työttömät. Jos hakijoita on paljon, niin työtön on heikommilla kuin työssäoleva.

Vierailija
11/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään vielä vuosi sitten uskonut, että voi olla näin vaikeaa saada töitä

Vierailija
12/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ollut enää paikkaa tarjolla, olin firmassa 16v.

Vierailija
13/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin turhauttavaa.

Pidä tauko hakemusten lähettämisessä ja nauti elämästä. Kyllä se vielä jossain vaiheessa onnistuu.

Ite laitoin yhessä vaiheessa varmaan kakssataa hakemusta. Sitten yks hullu viikko, kun olin jo työkkärin koulutuksessa, mulle tuli 4 soittoa eri työnantajilta. Ja siis ihan samalla, hyvällä hakemuksella.

Valitettavasti joka duuniin on tulossa myös mies tai "parempi" hakija sinun, lisääntymisikäisen riskitekijän lisäksi. :(

Pidän sulle peukkuja!

Vierailija
14/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta on se että lähipiiri huokailee ja kyseenalaistaa tarmokkuuttani ja aktiivisuuttani.Istun kuitenkin päivittäin tuntikausia käymässä työpaikkaviidakkoa läpi ja lähetän hakemuksia myös toisille aloille.

Vierailija
15/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niitä aukkoja CV:ssä, mutta p****kelettäkö minä niille enää voin, ja koska minulla on aukkoja minulle ei tarjota siis töitä, ja tulee vaan isompia aukkoja jne.

Töitä haluan, mutta en saa. Ei niitä töitä auta saamaan se että joku näsäviisas täällä toteaa että mitäs on aukkoja.

Vierailija
16/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niitä aukkoja CV:ssä, mutta p****kelettäkö minä niille enää voin, ja koska minulla on aukkoja minulle ei tarjota siis töitä, ja tulee vaan isompia aukkoja jne.

Töitä haluan, mutta en saa. Ei niitä töitä auta saamaan se että joku näsäviisas täällä toteaa että mitäs on aukkoja.

Vierailija
17/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yrittänyt alalta ja alan ulkopuolelta mutta ei vaan ole kelvannut :(

Vierailija
18/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ja vaihtaa alaa, hah. Kuule haen töitä ihan miltä alalta tahansa, mitä vaan voisin tehdä mutta kun mihinkään en pääse. Opiskelen koko ajan lisää eli toinen tutkinto on tulossa, vaan eipä sen alankaan töitä ole löytyny.

Hyvähän se on sanoa että vaihda alaa, kun minulle kelpaisi ihan kaupan kassan, siivoojan yms. homma tahansa vaan en pääse. Hakemuksia muokkaan ja hion vaikka kuinka, mutta ei. Ei auta.

Olen lisäksi hakenut aiemman tutkintoni mukaisia hommia, en ole päässyt edes haastatteluun vaikka pari paikkaa oli kuin "juuri minua varten" eli olisin täyttänyt kaikki kriteerit loistavasti.

Masentaa.

Vierailija
19/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on se syy että perhekkin on koko ajan huohottamassa niskaan että eikö MUKA mitään löydy!

Vierailija
20/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi parempaa, henkilökohtaisista avustajista on pula ainakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi