Lahjoja, lahjaideoita ja koristeita
Löytyy lahjoja ja koristeita jokaiseen makuun! Ihania lasienkeleitä.
www.koristejalahja.fi
Kommentit (9)
itse tykkään Tiffaany aiheisista elementeistä. ikkunat täynnä ja tuulikelloja löytyy vähän joka nurkasta kotona :D
Tietääkö kukaan mistä saisi käsin neulottuja villavaatteita vastasyntyneelle kummitytölle?
Itse sain lapsillemme yllin kyllin lastenvaatteita vanhainkodin mummukoilta, joilla on päivät pitkät aikaa neuloa, ja olivat hyvin onnellisia, että saivat jotain tehdäkseen. Maksuakaan eivät olisi ottaneet, mutta en voinut ottaa neuletakkeja, myssyjä, housuja yms. ilmaiseksi vastaan.
Ja nyt kun lapset ovat kasvaneet niistä ulos, annoin ne vietäväksi Viipuriin lastenkoteihin. Ja toivon, että ne sinne päätyivät.
Minun äitini (68v) on vain onnellinen kun saa joskus edes aihetta neuloa jotain.
Hän ei rahaa ota keneltäkään vastaan, langat saa kuitenkin "tilaaja" tuoda hänelle.
Minusta olisi hienoa, jos vanhusten neulontataitoja osattaisiin jossain käyttää eduksi, ja heille saisi pientä sivutuloa niistä. Mutta ei, hommataan mielummin kiinasta kaikki.
Joku kauppa voisi esimerkiksi ottaa myyntiin näitä käsitöitä, joita syntyy silkasta rakkaudesta neulomiseen.
Ihania =)
Vaan mihin noita oikeen laittais? ;)
Kävin aikoinani lasitaidekurssin, ja komerossa on edelleen laatikollinen tiffany-tyylisiä koristeita. On hienoja, mutta rajallinen on tilakin mihin niitä työntää :(
yksi pulma on nyt jo ainakin mielessä ratkaistu.