äänestä suomen söpöin lapsi..
mitä mieltä ootte tuosta?? onko ihan naurettavaa laittaa oman muksunsa kuva ja yrittää tavoitella suomen söpöimmän lapsen titteliä?
laitan vielä linkin...
http://www.euroads.fi/sites/fi/cutestbaby/?id=158&page=1
Kommentit (12)
Todellisuudessa ei voi olla sitä suomen ''söpöintä'' koska oma lapsi on aina söpöin ja tuo äänestys on ihan perseestä..Toi äänestyskin vaikuttaa aika vilpilliseltä (yli tuhat ääntä jo yhdellä)
Ei missään nimessä lasten kuvia nettiin! Tuokin hyvin epämääräinen sivu.Mihin nämä kuvat loppujen lopuksi joutuvat? Suojelkaa lapsianne.
Kaikki lapset ovat omalla tavalla söpöjä ja rakkkaita, eikö se riitä?
Mun mielestä ihan hauska juttu :D osallistukoon ken tahtoo..ei pidä ottaa tota kisaa liian vakavasti :D
Ap:n lapsen nimi on Eedit tai sitten mainostaa jonkun muun mukeloa täällä :D
onko tuolla 133 sivua kuvia joista pitäisi muka valita se söpöin :o
Aivan älytön juttu.
Puhumattakaan, että osais tosta määrästä muka valita söpöintä. Vanhemmat ja sukulaiset äänestää kymmeniä jos ei satoja kertoja samaa muksua, eli sitä omaansa, siinäpä se kilpailu. Ei mitään järkeä tollasessa " söpöin lapsi-kilpailussa" :D
se kuka saa eniten tuttujaan ääänestämään. Kauneus on katsojan silmässä tai siis sukulaisten / kavereitten. En pistäis oman lapseni kuvaa...
tohon,itse en osallistu,mun poika on komein,mutta en mä sitä kauneuskilpailuihin tunkis:)
koska en omaani mukaan ilmoita :D
Äläkää immiset ottako vakavasti tota..ja tossa kisan ehdoissa lukeeki että just se voittaa kuka saa eniten kavereita ja tuttuja äänestään :D voittaa sen 1300e vauvan vaatteisiin lahjakortin..
kyllähän ton kaikki tietää että tutut vaan äänestää jne.. jotka tohon on osallistunu.. :D
ja kaikki lapsethan ne on söpöjä...senki kaikki tietää..eli äläkää ottako nokkiinne tommosesta ("huumori kisasta") :D