2 vaihtoehtoa, lapsi tapaa isäänsä liian harvoin- 2v lapsi viikko viikko systeemillä
välimatkaa alta 300km.
Minulla ei ole autoa/ajokorttia joten en pysty lasta kuskaamaan puoleen väliin, mikä helpottaisi sitä jos ex mies tapaisi joka toinen vloppu. Mies todella kärsii kun ei näe lasta ja on halukas osallistumaan lapsen elämään ja ehdotti viikko viikko systeemiä esikoulu ikään asti. Minua se taas ahdistaa, riepotella lasta ja lapsi joutuisi tarhaankin toisessä päässä.
Kommentit (5)
ei saa laittaa lasta kärsimään vanhempien erosta. Käytännössä varmaankin olisi paras asua lähempänä toisiaan, mutta harvemmimpa aikuiset ovat valmiita muuttamaan elämäänsä kun helpompi on antaa lapsen poukkoilla :(
Hommaa auto/ajokortti, älä pilaa lapsen elämää!!
Höpö höpö, et hommaa mitään autoa tai ajokorttia. Ei sun tartte mitään viedä puoleen väliin, tapaajavanhemman velvollisuus on ihan itse hakea se lapsi vaikka sitten 300 kilsan päästä. Jos isä ei jaksa ajaa riittävän usein niin se on sen ongelma. EI EI EI vuoroviikkoja noin pienelle ei.
aika epäreilua. jos lapsi vaikka muuttaa äitinsä kanssa monen sadan km päähän niin isän pitää aina kustantaa matkat? eikö ne kuuluisi puoliksi?
aika epäreilua. jos lapsi vaikka muuttaa äitinsä kanssa monen sadan km päähän niin isän pitää aina kustantaa matkat? eikö ne kuuluisi puoliksi?
Elämä on epäreilua. Laki määrää että lähihuoltajan on pakko antaa lapsi kun etä hakee, vaikka hakisi myöhässä ja vaikka jättäisi 15 edellistä kertaa hakematta. Ja sama laki määrää myös että tapaajavanhempi ihan itse kustantaa haun. Eivät todellakaan kuulu puoliksi.
2 vuotiaalle lapselle viikko viikko systeemiä.
Hommaa auto/ajokortti, älä pilaa lapsen elämää!!