Adam ja Sauli eivät kyllä seukkaa! Adam sanoo ihan selkeästi videossa:just friends.
Suomlaiset impopäät eivät osaa näemmä kuulla mitä eivät halua kuulla.
Kommentit (33)
tuo perez hiltonin haastattelu löytyy? oon mennyt ihan jotenkin sekaisin Adamista ja Saulista, pakko lukee ja nähdä kaikki jutut :o
Pitäisköhän hankkia oma elämä :D
haastattelu, eka osa tässä:
http://perezhilton.com/2011-02-14-perez-hilton-interviews-adam-lambert
tuo perez hiltonin haastattelu löytyy? oon mennyt ihan jotenkin sekaisin Adamista ja Saulista, pakko lukee ja nähdä kaikki jutut :o Pitäisköhän hankkia oma elämä :D
siellä toisessa osassa Adam myöntää deittailevansa ja ainoastaan vain yhtä tyyppiä :)
tarkoittaa kylläkin sellaista, joka on tärkeämpi kuin ystävä. Tätä ei oikein kunnolla voi kääntää suomeksi, 'erityinen ystävä' kuulostaa vähän kornilta.
Anne Pohtamokin seukkasi sen huumepellen kanssa. Meni kuitenkin naimisiin ei-huumeita käyttävän kanssa. Hei, näin ollen mäkin ollen aika monen tyttöystävä!
Eikös se just jossain videossa sanonut Pariisin matkastaan että ...I was there with a very special friend so it was very romantic".
Ei mulla kyllä ikinä pelkkien ystävien kanssa ole mitenkään romanttista.
Grammy-haastattelussa sanoi noin.
Eikös se just jossain videossa sanonut Pariisin matkastaan että ...I was there with a very special friend so it was very romantic". Ei mulla kyllä ikinä pelkkien ystävien kanssa ole mitenkään romanttista.
Nyt itken. Sauli on niin hyvä reikä sille tähdelle...
Suomenna nyt tuo: Olin siellä hyvän ystäväni kanssa ja se oli hyvin romanttista.Pariisi on kaupungina romanttinen.
ainahan kaikki julkimot on "just friends" vaikka panevat kuin pienet kanit...
Suomenna nyt tuo: Olin siellä hyvän ystäväni kanssa ja se oli hyvin romanttista.Pariisi on kaupungina romanttinen.
Tää on sama kuin minä väittäisin että:
näin ystäväni kaupungilla,juttelimme ja hän rakastaa minua.Yhtä tyhmää!
special friend yhdistettynä romanttisuuteen tarkoita juuri sitä poikaystävää. Jos ei tarkoittaisi, niin olisihan Adam käyttänäyt varmasti jotain aivan muuta sanavalintaa.
Anne Pohtamokin seukkasi sen huumepellen kanssa.
Meni kuitenkin naimisiin ei-huumeita käyttävän kanssa.
Hei, näin ollen mäkin ollen aika monen tyttöystävä!
videossa se nyt sitten sanoo "just friends"?
Laitatko linkin?
mutta just friends ja special friend on merkitykseltään kaksi aivan eri asiaa ainakin täällä Usassa.
mitäs nyt sanot?