Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sääntöä tai ohjetta vastaan olet viimeksi rikkonut?

Vierailija
29.01.2026 |

Minä rikoin "pidä aina välipäivä" -sääntöä kuntosalilla. Tein vain tänään astetta kevyemmillä painoilla, ja hyvältä tuntui.

Yleensä en riko sääntöjä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan rumia vaiva.fi:hin... Hah hah! Haukun persut, musta laiset sekä pers.häiriöisen naapurihäirikön! Hah. Mitä sääntöjä rikkoo naapurihärö... No. Ihan jokaikistä!

Muuten, onko tässä kirjoituksessa jossain kohtaa nimeni, osoitteeni ja pärstäkuvani...

Ei. Mut se baapurihärö kyl hoitaa nämäkin levitykseen musta laistensa kera! Musta kaiset sukua keskenäön, ja ahkeria vankilapalveluiden käyttäjiä, vai mitä?

Vierailija
2/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä joka toinen päivä tarvitse olla salilla välipäivä? Itse en ainakaan pidä. Jos huomenna pidät rokulipäivän, niin ethän edes ole rikkonut mitään sääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisina ilmentyminä tupsahteleva kateus houkuttelee rikkomaan aina yhdeksättä käskyä. Välillä huomaan että olen kade hyvien tyyppien hyvyyksien lisäksi jopa huonojen tyyppien röyhkeydelle kun he kehtaavat ja minä en - olen silloin lukenut vaikka Veitolasta. Kaikenlaisten mukamas viihdejuttujen ja uutisten lukeminen ja kaikenlaisten eriarvoisuuksien esilläpito on muuten omiaan nostattamaan haasteita mielenrauhallisuudelle. Järkkynyt mieli on sitten altis kaikenlaiselle markkinointiviestinnälle ja mielipidevaikuttamiselle.

Vierailija
4/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisina ilmentyminä tupsahteleva kateus houkuttelee rikkomaan aina yhdeksättä käskyä. Välillä huomaan että olen kade hyvien tyyppien hyvyyksien lisäksi jopa huonojen tyyppien röyhkeydelle kun he kehtaavat ja minä en - olen silloin lukenut vaikka Veitolasta. Kaikenlaisten mukamas viihdejuttujen ja uutisten lukeminen ja kaikenlaisten eriarvoisuuksien esilläpito on muuten omiaan nostattamaan haasteita mielenrauhallisuudelle. Järkkynyt mieli on sitten altis kaikenlaiselle markkinointiviestinnälle ja mielipidevaikuttamiselle.

Mitä mä just luin 

Vierailija
5/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhailen omiani työajalla ja teen töitä omalla ajallani

Vierailija
6/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudattanut lautasmallia lounaalla.

Vierailija
7/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina paskonut väärin.

Vierailija
8/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä joka toinen päivä tarvitse olla salilla välipäivä? Itse en ainakaan pidä. Jos huomenna pidät rokulipäivän, niin ethän edes ole rikkonut mitään sääntöjä.

Ei saa tehdä samaa lihasta peräkkäisinä päivinä. Minä tein. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi