Joskus ihmettelen eräiden suhteita
eräällä toisella palstalla raskaana oleva vaimo kertoo että miehensä on alkanut valittaa kun seksi ei maistu raskaan olevan vaimon kanssa "kun tavara on niin väljä" ja sanoo tämän siis vaimolleen päin naamaa. Ja naisen mielestä tällainen päin naamaa laukominen on ihan normaalia :D:D:D Melkoisen tunneköyhää ja tilannetajutonta meininkiä minusta...ei tulis mieleenkään että meillä mies olis mulle tuollaisia koskaan tullut laukomaan raskauden aikana...saati sen jälkeenkään.
Kommentit (9)
miehestäni jolla on tilannetajua ja tahdikkuutta vaimoaan kohtaan! Mutta pointti oli se että miten joku nainen/mies voi pitää tuollaista parisuhteessa normaalina? ap
jos asia oikeasti on kuten mies sanoi, niin miten tilanne paranee sillä, että hän keksii jonkun tekosyyn seksittömyydelle?
tuolla tavalla möläyttäen riippuen siitä miten fiksusta ihmisestä kyse. En voisi kyllä kuvitella että mun mies tulis mulle tolla tavalla sanomaan...
no onhan se hyvä sanoa hienovaraisesti, mutta ei se hienovaraisuus minua kyllä tuossa tilanteessa yhtään lohduttaisi.
kun sulle olis asia lauottu tökerösti päin naamaa. Se hienovaraisuus on hyvä taito monessakin tilanteessa ja etenkin parisuhteessa missä tuollainen möläyttely voi loukata pahasti ja vaikuttaa seksielämään myöhemminkin. Vai olisko sun mielestä ok mennä esim miehelle laukomaan päin naamaa että " säkin oot tollanen lerppakulli kun sulla ei seiso tms?"
kun sulle olis asia lauottu tökerösti päin naamaa. Se hienovaraisuus on hyvä taito monessakin tilanteessa ja etenkin parisuhteessa missä tuollainen möläyttely voi loukata pahasti ja vaikuttaa seksielämään myöhemminkin. Vai olisko sun mielestä ok mennä esim miehelle laukomaan päin naamaa että " säkin oot tollanen lerppakulli kun sulla ei seiso tms?"
mutta jos mies ei haluaisi seksiä kanssani, koska hän olisi esim. kyllästynyt paneskelemaan saman naisen kanssa, niin ei se itse asia lakkaisi olemasta, vaikka mies sanoisi sen miten hienosti.
Mutta kyllä mää kestäisin tollaset jutut, on siinä ero sanooko sen pahalla vai onko vitsailu tuollaista? Minäkin lauon miehelle kaikenlaisia ja hän tajuaa vitsejä.
Jos pari juttelee tollasia niin hehän ovat vaan toistensa kaltaisia. Ymmärrän ettei mene sinun ymmärrykseen, en minä tajua sun kaltasta ihmistä enkä voisi olla semmosen kanssa joka ei tätä hommaa tajua.
Että näin.
Ole sitten onnellinen, kun asiasi ovat muita paremmin.