Voi elämä mikä väärinkäsitys
Ei tällaista voi sattuakaan!
Minä luulin että mies käytti kortsua, mies luuli että minä tiedän ettei käyttänyt. Mies ei olis halunnu tulla kun ei ollut kortsua, ja minä luulin ettei se halua tulla siksi etten minä joutanut mukaan ja sanoin että tuu vaan.
Minä kun olen ehkäisystä niin tarkka, sillä jos nyt sattuu vahinko, roikun narunjatkona.
Psyyke ei kestäis, kroppa ei kestäis. EN HALUA!
(Lapset vajaa 2.v ja 6kk)
Tuleepa taas hulvaton kuukausi kuukautisia odotellessa!
Kommentit (33)
sen nyt perkele tuntee onko sitä vai ei! ei voi aikuinen ihminen olla noin urpo! ei ehkä kannata harrastaa sitä seksiä jos ei ton enempää oo järkee päässä
Mies laittoi kumin, NÄIN!
Meille tuli siinnä vaiheessa sellainen pieni keskeytys kun vauva heräsi... Kävin vetämässä sen soittolelun, ja tulin takaisin. Mies luulin että minulla menee siellä kauan ja oli ottanut sen pois ajatellen että se siitä. ...
Ja kun minä luulin että se oli niin en tajunnut. Kyllähän sen huomaa, muttakun minä luulin...
Ap
Mutta en kyllä todellakaan tajua niten niin LUULIT että mies käyttää kortsua, öh... kait sinä huomaat yleensä kun hän sen laittaa (tai no meillä kortsuaikaan kuului jotensakin asiaan ja esileikkiin että minä sen laitoin) ja tunteehan sen onko vai ei... ei kyllä kovin hyvin taida teillä tuo kommunikaatio toimia jos moisia väärinkäsityksiä voi tulla. Jos tuosta nyt laps tulee niin ei se ole vahinko vaan tyhmyyden seuraus.
mutta minä imetän, eikä meillä vauva huoli pulloa. Ei vain onnistu mitenkään olla vuorokautta imettämättä.
Ap
mutta minä imetän, eikä meillä vauva huoli pulloa. Ei vain onnistu mitenkään olla vuorokautta imettämättä. Ap
kysy onko haittaa jälkiehkäisystä imeväiselle.
jos et hae jälkiehkäisyä, etkä halua uutta vauvaa, niin abortti kutsuu.
hedelmöittyvää sorttia, niin kyllä raskaaksi voi tulla jo niistä siittiöistä, jotka tulee ennen tulemista!!
Mieheltäsi vähän hassu juttu, jos ette halua lasta, niin mitä oikein ajatteli.. Ottaa kumin pois ja eikun menoksi taas.. Hienoa! Ymmärrän tunteesi, itse olisin ihan paniikissa, jos tulisin nyt raskaaksi, just olen pääsemässä pikkulapsivaiheesta eteenpäin..
Tai sinä et edes hipaissutkaan miehesi penistä varmistaaksesi vieläkö se "seisoo"? Hyvin ihmeelliseltä kyllä tuntuu että noin pääsee käymään.
mutta minä imetän, eikä meillä vauva huoli pulloa. Ei vain onnistu mitenkään olla vuorokautta imettämättä.
Ap
Taisit vain haluta vahinkoa, kun selitys löytyy joka lähtöön...
ja niinhän sitä luulee että sen tuntee, ja kyllähän sen tunteekin, mutta me käytettiin vielä liukkaria sen verta reippaasti että ei sitä niin kiinnittäny huomiota. Ja siksi en kiinnittänyt huomiota kun en tajunnut että se otti sen pois.
Ja samaa ihmettelen tuon kommunikoinnin suhteen, kun eihän tällaista voi sattua. Luulisi että joku on pahasti vialla! Mutta mieskin tosiaan luuli että kyllähän sen tuntee!
Ap
Edelleen ihmettelen miestäsi. Mitä sitten, jos sen tuntee? Siinä vaiheessa on jo myöhäistä, jos on sisällä ja huomaa että kortsu puuttuu.. Haluaako hän välttämättä lisää lapsia?
Tuskin se nyt niin vaarallista on etteikö sitä jälkiehkäisyä voisi ottaa, en usko, että se ylipäätään haittaa edes vaikka imettää! Jälkiehkäisyssä sanotaan, että vaikka raskaus olisi ehtinyt alkaa, se ei voi vahingoittaa vauvaa, eli tuskimpa se imettäessäkään mitään vahinkoa vauvalle voi saada aikaan!
Ja jos raskaus olisi niin suuri katastrofi, niin sinuna kyllä olisin juossut apteekkiin kysymään jo aikaa sitten, nyt vaan luulet, että sitä ei voi ottaa imettäessä, mietipä nyt!!
Mutta sitä ihmettelen, miksi mies jatkoi ilman kortsua. Vaikka lupa olikin laueta, miksi laukesi jos teillä on puhe ollut ettei enempää lapsia tule. Siis eikö mies siinä vaiheessa olisi voinut pitää järjen päässään ja lopettaa..?
hedelmöittyvää sorttia, niin kyllä raskaaksi voi tulla jo niistä siittiöistä, jotka tulee ennen tulemista!!
Mieheltäsi vähän hassu juttu, jos ette halua lasta, niin mitä oikein ajatteli.. Ottaa kumin pois ja eikun menoksi taas.. Hienoa! Ymmärrän tunteesi, itse olisin ihan paniikissa, jos tulisin nyt raskaaksi, just olen pääsemässä pikkulapsivaiheesta eteenpäin..
Ei tosiaan sanonut mitään. Luuli että tiedän. Ja me ollaan kans yhdessä puhuttu että tästä pikkulapsivaiheesta kun päästään yli niin sitten hengähdetään kunnolla. Että jos lapsi vielä tulee niin ei ainakaan viiteen vuoteen.
Miehen selitys: "(Tekstiviesti aamulla töistä): Anteeksi anteeksi anteeksi kulta rakas että olin niin tyhmä eilen en ajatellut yhtään järkevästi kun halusin sinua niin paljon anteeksi kulta. "
Että sellainen...
Ap
Tuskin se nyt niin vaarallista on etteikö sitä jälkiehkäisyä voisi ottaa, en usko, että se ylipäätään haittaa edes vaikka imettää! Jälkiehkäisyssä sanotaan, että vaikka raskaus olisi ehtinyt alkaa, se ei voi vahingoittaa vauvaa, eli tuskimpa se imettäessäkään mitään vahinkoa vauvalle voi saada aikaan!
Ja jos raskaus olisi niin suuri katastrofi, niin sinuna kyllä olisin juossut apteekkiin kysymään jo aikaa sitten, nyt vaan luulet, että sitä ei voi ottaa imettäessä, mietipä nyt!!
Mulla on tuosta vain sellainen trauma kun joskus teininä kävin hakemassa jälkiehkäisypillerit ja otin ne lauantaina ja seuraavana maanantaiaamuna mulla puhkesi umpisuoli. Tää on todennäköisesti sattumaa mutta oon ajatellut josko niillä olis ollut tekemistä asian kanssa. (Ja tiedän kuinka typerältä tää kuulostaa)
Mutta taidan tosiaan käydä ne hakemassa.
Ap
Siis tapahtui eilen ja sä yhä mietit, voitko ottaa jälkiehkäisyä? Hopihopi apteekkiin.
Ja noi sun selitykset siitä ettei voi olla vuorokautta imettämättä. Luuletko sä että sun lapsi kuolee nälkään (vuorokaudessa) jos sä vaikka joudut onnettomuuteen etkä ole imettämässä? Kyllä se pullo ennen pitkää kelpaa. Ja itse varmaan osaat lypsää rinnat tyhjäksi ja heittää lääkkeellä saastuneen maidon pois.
Todellisuudessa imetys on aika hyvä ehkäisykeino, joten raskautumisen mahdollisuus on sentään aika pieni, etenkin jos sulla ei ole kuukautiset alkaneet. Ja jos huonosti käy (kun et nyt sitä jälkiehkäisyäkään voi muka käyttää...), niin ainahan sä voit tehdä abortin. Vai onko sulla siihenkin joku syy ettei se käy? No sittenhän sä voit antaa lapsen adoptoitavaksi.
Kertoisitko vielä meille uteliaille ikäsi ja koulutustasosi.
miten te oikein sekstaatte, jos et tiedä, onko miehellä kumia vai ei? Salassako se sen päälleen yleensä vetää?
mut jälkiehkäisy on olemassa, jos et kerran kestäis.