A-L-Härkönen kertoi eilen että hänen ensirakkautensa oli
joku häntä paljon vanhmepi näyttelijä. Ja ovat ysäviä vielä tänä päivänäkin. Kuka on tämä mies?
Kommentit (12)
ja tätäkin pitää alkaa miettimään, kun ei vielä ole eds anun ex-mies selvillä...äh...rankka päivä av-mammalle:D
ja tätäkin pitää alkaa miettimään, kun ei vielä ole eds anun ex-mies selvillä...äh...rankka päivä av-mammalle:D
ja näköjään vastailetkin ;DD
Miksi ihmeessä sen pitäisi Oulusta olla?
Tulee pakostikin mieleen Mikko Niskanen, hänhän ohjasi Härkösen debyytti-leffan 1980-luvun alussa. Tai Taavi (Matin poika) Kassila, joka samaisessa produktiossa oli myös mukana, taisipa ihan näytelläkin.
Mites ohjaaja Eeli Aalto, jota Härkönen on kertonut ihailleensa eniten? Ensirakkaushan voi olla kaukaista, ihailevaa rakkautta jotakin ikuisesti saavuttamatonta kohtaan...
ja näköjään vastailetkin ;DD
noniin...justhan mä sanoin, että tätäkin piti alkaa miettimään...nyt en ymmärrä...??tottakai mä vastailen jos mua aihe kiinnostaa
No hyvä, sitä senimittäin oli! toi aiempi ei oikeen tajunnu mun pointtia :)
Miksi ihmeessä sen pitäisi Oulusta olla? Tulee pakostikin mieleen Mikko Niskanen, hänhän ohjasi Härkösen debyytti-leffan 1980-luvun alussa. Tai Taavi (Matin poika) Kassila, joka samaisessa produktiossa oli myös mukana, taisipa ihan näytelläkin. Mites ohjaaja Eeli Aalto, jota Härkönen on kertonut ihailleensa eniten? Ensirakkaushan voi olla kaukaista, ihailevaa rakkautta jotakin ikuisesti saavuttamatonta kohtaan...
Miksi ihmeessä sen pitäisi Oulusta olla? Tulee pakostikin mieleen Mikko Niskanen, hänhän ohjasi Härkösen debyytti-leffan 1980-luvun alussa. Tai Taavi (Matin poika) Kassila, joka samaisessa produktiossa oli myös mukana, taisipa ihan näytelläkin. Mites ohjaaja Eeli Aalto, jota Härkönen on kertonut ihailleensa eniten? Ensirakkaushan voi olla kaukaista, ihailevaa rakkautta jotakin ikuisesti saavuttamatonta kohtaan...
Muutenkin vaikea uskoa, että A-L rakastaisi muita enemmän kuin itseään
Moni ei ota huomioon miettiessä näitä ensirakkaus paljastuksia et eihän sen "suhteen" ole tarvinnut olla edes kahden kauppa.Ensirakkaus on voinut olla etäistä palvontaa.
Moni ei ota huomioon miettiessä näitä ensirakkaus paljastuksia et eihän sen "suhteen" ole tarvinnut olla edes kahden kauppa.Ensirakkaus on voinut olla etäistä palvontaa.