Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, miten vapauttavaa! Puolen tunnin päkistelyllä tulosta...

Vierailija
15.02.2011 |

Voi taju tätä raskaana olemista. Ikinä ennen ei vatsa ole ollut kovalla ja nyt saa tehdä tosissaan töitä, että jotain tulisi ulos 2-3 päivän välein.

Just tulin vessasta ja puolen tunnin päkistelyllä sain edes jotain aikaiseksi. Koko aamun on tuntunut, että jotain olisi tulossa, mutta ei... Kolme päivää sitten tuli edellisen kerran ja silloin päkistelin kolme varttia.

Miten voin oikein hyvin ja raskaus siis viikolla 32. Mutta tää ummmetus alkaa käymään rasittavaksi. Voiko tää vielä pahentua? Kuinka yleistä ummetus oikein on? Mitkä temput auttaa parhaiten? En haluaisi lapsen lisäksi saada perääpukamia kaupan päälle...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kahvissa auttaa?

Olen kuullut, että joillain menee siitä vatsa sekaisin. Itse en ole kahvinjuoja, mutta pitäisi varmaan ummetuksen takia aloittaa.

Vierailija
22/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri määrä kahvia kerralla aiheuttaa sellasen paskan lennon että meinaa pönttö haljeta. Mulla ei tällästä ongelmaa ole mutta mies juoksee kyllä vessan jos juo tyhjään vatsaan kahvia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rajaa pitäis olla. Ihan kuin täällä jotakuta jonkun peräpukamat kiinnostais!

taitaa ne kuuluisat pukamat olla aika luettu ketju:)

Vierailija
24/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kahvissa auttaa?

Olen kuullut, että joillain menee siitä vatsa sekaisin. Itse en ole kahvinjuoja, mutta pitäisi varmaan ummetuksen takia aloittaa.

Joku siinä on, koska itsellänikin auttoi kahvi, mutta loppuraskaudessa ei enää sekään tepsinyt, koska kahvia saa juoda raskausaikana 3 kuppia päivässä ja itse tarvitsisin ainakin 5 kuppia, jotta olisi lopussa auttanut.

Peräpukamien ennaltaehkäisyyn ja hoitoon kannattaa käyttää AC3-nimistä ainetta, jota ruutataan suoleen ja ulostaminen ei käy niin kipeää lääkkeen kanssa. Vatsaa kannattaa pitää pehmeänä Levolacilla tai jollakin muulla raskausaikana sallitulla lääkkeellä. Magnesiumia ja vettä pitää nauttia, auttavat lihaskramppeihin ja ruuansulatukseen. Joka päivä pitäisi yrittää kävellä puoli tuntia vähintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi