Kauanko olette olleet erossa taaperosta?
Ajattelin lähteä lomalle keväällä, yksin tai äitini kanssa. On ollut niin rankka vuosi takana että pakko päästä jonnekin. Ja joo, ollaan keskusteltu lomasta ihan oman perheenkin kesken. Miehen mielestä lasten kanssa etelässä oleminen on lähinnä kärsimystä, ei lomaa. Kuinka kauan olette olleet poissa kotoa kun pieniä on lapsia?
Kommentit (22)
lapsen ja isän suhteesta. Itse olin 2 päivää ja 3 yötä poissa kun lapsi oli 1v 11kk. Olin tuolloin hoitovapaalla, mutta isä oli ollut lapsen kanssa "välissä" hoitovapaalla 9 kk. Mutta jos mies on tehnyt pitkää päivää töissä ja äiti on aina hoitanut kaikki nukutukset, pipit, kiukut, ruoat jne. niin mielestäni alle 2-vuotias on pieni olemaan edes tuon 3 yötä erossa. Yli 2-vuotias nyt varmaan selviää, mutta itse en alle 4-vuotiasta jättäisi viikoksi.
ja sinusta itsestäsi. Jos pystyt rentoutumaan ja lomailemaan viikon niin, fine. Ja jos lapsesi on reipas luonteeltaan eikä turhia itkeskele eikä mene heti pois tolaltaan jos arki onkin vähän erilaista. Niin kyllä lähtisin. Ei siihen mielestäni ole mitään sääntöä, että kuinka monta yötä taapero voi hoidossa olla. :)
Enemmän säälin isää joka joutuu noiden villien kanssa sen viikon olemaan. Olen ollut pari kertaa työmatkalla viikonlopun yli ja ovat pärjänneet loistavasti. Mutta viikko on aika eri asia kuitenkin. Pitänee vielä miettiä... Toisaalta tuntuu, että oma jaksaminen alkaa olla vähissä. Tuntuu houkuttelevalta ajatukselta, että saisin viikon verran olla oman äitini kanssa kahdestaan ja jutella ilman, että lapset kinuvat koko ajan huomiota.
ap