Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lapsuuskotisi ruokailutottumukset vaikuttaa nykyisiin

Vierailija
14.02.2011 |

ruokavalintoihisi? Jos lapsena sait syödä karkkia paljon niin syötkö vieläkin isoja määriä? Olitko lapsena hoikka, entä nyt?

Mielenkiinnosta kyselen.. Kun omassa kodissani karkkia ei ostettu juuri koskaan, jos joskus ostettiin niin se oli jotain pahaa josta vain vanhemmat kai tykkäsivät. Kun pystyin itse menemään karkkia ostamaan, kaikki rahat kuluivatkin karkkiin. Ostin ja ahmatin niitä paljon.

Kotonani syötiin myös hyvin rasvaista ja epäterveellisesti valmistettua ruokaa. Harvoin salaatteja tms. Nykyisinkin söisin mielellään rasvaista.

Jos jotain herkkuja ostettiin, vaikka jäätelöä niin sitä sai syödä mielin määrin, ei mitään rajaa. Nykyisinkin helposti ahmatan kaikkea hirveästi.

Kertokaahan omia kokemuksia!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuja ei ollut ja ne olivat pahasta. Terveellisyyttä korostettiin ja silloin harvoin kun jotain herkkua sai niin määrä oli minimaalinen.

Olin lapsuuden ja nuoruuden todella hoikka.

Nyt aikuisiällä vedän herkkuja liikaakiin ja ylipainoa on kertynyt. Omien lasteni kanssa noudatan hieman toisenlaista linjaa eli herkut eivät ole ehdoton nou nou, mutta niitä nautitaan kohtuudella ja ilman paheksuntaa. Toivottavasti lasteni suhtautuminen herkkuihin tulee olemaan normaalimpi kuin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi