Onko muilla hiivatulehduksia?
Mistäköhän johtuu että mulla on alkanu oleen jatkuvasti hiivatulehdus?
Ensimmäinen oli 1,5 vuotta sitten (uskon että johtu sheivauksesta). Se hoitu canesten puikolla ja oli n. vuoden oireeton. Puoli vuotta sitten tuli uudestaan ja hoitu myös sillä puikolla, mutta sen jälkeen se on ollu vähän väliä. En oo sit jaksanu enää sitä puikkoa käyttää vaan yrittäny lievittää oireita sillä voiteella ja suun kautta otettavilla femiflor kapseleilla..
Lääkäriin pitäs nyt varmaan mennä ku tää alkaa olla aika rasittavaa.. ois vaan kiva tietää mistä tää johtuu ku yhtäkkiä on alkanu oleen jatkuvasti..
Oon syöny reilu kuusi vuotta mercilon- merkkisiä e-pillereitä ilman mitään ongelmia, sama kumppani ollu kokoajan (taudit ei oo mahdollisia), eikä mikään muukaan ole muuttunu. Kirvely ja kutina alkaa yleensä yhdynnän jälkeen, vaikka mällejä ei päästetä sisään.
Voiko nuo pillerit aiheuttaa tän vaikka oon syöny niitä jo monta vuotta ilman ongelmia..? Vai voiko niin pieni määrä miehen eritettä ärsyttää sitä? Harrastellaan kerran-pari/viikko.. Lapsia ei vielä ole.. ja tuntuu ällöttävältä että niiden tekemiseen pitää ottaa spemua sisälle hyi.