Kysyn tyhmiä: Samat vaippamerkit ulkomailla?
Olemme lähdössä 2 viikon päästä Kyprokselle lomamatkalle. Onko siellä kaupoissa Pamperssia tai Liberoa? Eikös ne kuitenkin maailmanlaajuinen vaippa merkki ole? Tietäisi vähän että ei esim. tarvitsi täältä viedä paketteja mukanaan, säästyis hieman kantamiselta.
Kommentit (8)
Myös Espanjassa, Italiassa ja Ranskassa käytetään paljon hajusteita vauvatuotteissa.
Libero on ihan ruotslainen merkki eikä kovin laajalta tunnettu. Pampersit maksaa tosi paljon noissa turistikohteissa.
mutta Pamperseja löytynee melkein joka maailman kolkasta. Muttamutta... vaikka merkki on sama, niin vaippa ei silti välttämättä ole sama. Meilläpäin esim. Pampersit ovat erittäin voimakkaasti hajustettuja ja muutenkin hieman erilaisia, kuin Suomessa myytävät.
t. ulkomamma
Nii-in. Liberoa meillä ei oikeastaan enään käytetä joten on todella hyvä että juuri Pamperssia löytyy ulkomailta.
Totta tuo tuliaiset juttukin, mutta silti säästyis hieman painolastilta, vaikka ei se vaippa paketti nyt tietenkään niin paljoa paina. :)
Mitähän hintaeroja niissä mahtaa olla? Kokemuksia?
jos haluat halvan loman vie mukana Suomesta lidlin Kuluttajalehden testivoittajavaippoja!
mä huomasin saman jutun pamperseista, hajustettuja oli ja ihottumaa tulee.
Lisäksi mä ostan aina vaipat megaisoissa paketeissa, tarjouksesta, leimakampanjat ja kivi-tuikut kaupan päälle. Etelän kohteissa vaippoja myydään monta kertaa pienissä paketeissa, jolloin kpl hinta on jopa 3 krt enemmän.
Mä olen aina kantanut mukanani, myös siksi että kannan ne mukana, mutta laukussa on tilaa paluussa ja sitähän me enemmän tarvitaan.
Okei, eli taidetaa päätyä siihen että otetaan kuitenkin ne vaipat mukaan täältä. Mä en kovinkaan kyl innostu noista hajustetuista. Täytyy vaan ahdata ne jonnekkin kassiin. :)
Kiitoksia vastauksista!