Mun sisustusinnostus on hiipunut kokonaan
Ei kiinnosta miettiä lattian sävyä eikä seinien pintamateriaalia, vessanpöntön mallia ja allaskaappia. Ihan sama, laitetaan väritön lakka lattiaan, seinät jollain "vaaleella" tapetilla niinkuin ennekin.
Paskat kun mitään vähän erilaista ideaa en saa läpi kuin kauhealla tappelulla, mä heitän hanskat tiskiin. Käyköön mies ostamassa kalusteet vaikka Sotkasta
Kommentit (5)
miehen ideat on yleensä kamalia.:D Mies tykkää maskuliinisesta sisustuksesta, paljon puuta, nahkaa ja mustaa. Itse tykkään vaaleasta, modernista sisustuksesta.
Onneks meillä on loppujen lopuksi melko samanlainen maku, aina onneks ollaan päästy yhteisymmärrykseen..
totaalisesti ilman tyylitajua. Mua kiinnostaisi skandinaavinen/minimalistinen sisustus, miehen koti on kuin mummon koti, taynna kaikenlaista rihkamaa, kukallisia tekstiileja ja tummaa puuta. tekee isoista huoneista pienempia pikkuhuoneita ja vaihtelee aitoja meteriaaleja feikkeihin.
ap minkälaiset ideat ei mene läpi, esimerkiksi?
Mutta viimeksi nyrpisteli nenäänsä ajatukselleni käsitellä mäntylautalattia harmahtavaksi( minkäänlainen kuultava valkoinen ei herralle käy)
Osaan seinistä olisin halunnut laittaa lautaa, ei siis paneelia vaan maalattua lautaa. Mies katsoi kuin sika uutta porttia lähes haavi auki. Nyt se purnaa että kaikki on valkoista( kattopaneelit, ikkunanpokat, ovet ja listat; huh ompa paljon valkoista) Ajatus siitä että yhdessä huoneessa vois olla erivärisiä seiniä tai maalattuja ja tapetoituja oli aivan ennekuulumaton.
tehdään siis hajuton, mauton, varovainen ja keski-ikäinen kämppä
miehen ideat on yleensä kamalia.:D Mies tykkää maskuliinisesta sisustuksesta, paljon puuta, nahkaa ja mustaa. Itse tykkään vaaleasta, modernista sisustuksesta.
Onneks meillä on loppujen lopuksi melko samanlainen maku, aina onneks ollaan päästy yhteisymmärrykseen..
totaalisesti ilman tyylitajua. Mua kiinnostaisi skandinaavinen/minimalistinen sisustus, miehen koti on kuin mummon koti, taynna kaikenlaista rihkamaa, kukallisia tekstiileja ja tummaa puuta. tekee isoista huoneista pienempia pikkuhuoneita ja vaihtelee aitoja meteriaaleja feikkeihin.