Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Mitä herkkua olet jäänyt kaipaamaan jonka myynti esim. lopetettu?

Vierailija
14.02.2011 |

Minä itse olen kaivannut Stratos suklaapatukoita. Mitään korvaavaa en ole löytänyt.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Naminami -vanukkaista sitä mansikka-suklaavanukasta, jossa oli pupun kuva päällä (miksiköhän valmistus lopetettiin?). Muita tuttuja makuja myydään vielä ja uusiakin tullut, nyt niitä omat lapset syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä keksejä, tiedättekö. Pieniä, kalanmuotoisia kultakalakeksejä.

Vierailija
4/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häränsilmät, Mesikämmen-juusto.

Vierailija
5/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus miettinyt, minne jacky-jugurtit katosivat. Sellaisia kolmekerros-jugurtteja joissa oli alimmaisena kerroksena hilloa, olivat hyviä silloin, mutta pitäisinköhän niistä enää, taisivat olla aika makeita.

Karkeista hopeatoffee-patukat ja alkuperäiset fasun salmiakit olivat ihania. Samalla nimellä myydään edelleen salmiakkeja, mutta jossain vaiheessa niiden reseptiä muutettiin.

Vierailija
6/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi paistettavia pasteijoita salamitäytteellä. joskus oli sellaisissa rasioissa omena - ja salmiakkikarkkeja, sellasia kovia. muistaako kukaan? salmiakkilaatikossa oli sellanen pommin kuva. omenat oli niiiin hyviä! kovia päältä ja pehmeää sisällä.. aaah. joskus oli myös tip top- jäätelöitä.. onhan niitä.

Vierailija
7/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milkyway karkkeja!!!!

Vierailija
8/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli niiin kiva juoda lapsena 70-80-luvuilla.

Vierailija
9/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi paistettavia pasteijoita salamitäytteellä. joskus oli sellaisissa rasioissa omena - ja salmiakkikarkkeja, sellasia kovia. muistaako kukaan? salmiakkilaatikossa oli sellanen pommin kuva. omenat oli niiiin hyviä! kovia päältä ja pehmeää sisällä.. aaah. joskus oli myös tip top- jäätelöitä.. onhan niitä.

Harmi, ettei niitä ole enää :(

Vierailija
10/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia, mutta se suklaa oli niiiiiin hyvää. Namskis! :)

Vierailija
11/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä suolakaloja, niitä keksejä, tiedättekö. Pieniä, kalanmuotoisia kultakalakeksejä.

Vierailija
12/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Italian-dippi kastiketta.. sen kanssa Mnhattan sipsit maistuu ihan täydelliseltä ja pienenä aina syötiin sitä.. nyt sitä ei enää ole missään...

Ja hei.. niitä kultakaloja on vielä kaupoissa..

Vierailija
13/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin niitä useinkin.

Vierailija
14/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkiaakkoset 70-luvulta (nykyinen salmiakki on ihan mautonta), Hellaksen toffeet, Ruusu-suklaa, avaruusraha- ja inkkari-irttarit, Chewich-toffee, Siesta-suklaapatukka, Lola-suklaapatukka, Jambo-suklaapatukka, Raitatoffee, Toy-purkka, Black Pete-toffee, Topsy-tuutit, Maija-maitotoffeepussi, Musta Rudof-pastillit, Kaunis Veera-pastillit, Figarol-pastillit ja pienet kolmiosulatejuustot

Vierailija
15/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se päällys oli ihanaa! sisällä oli pikkuisen jotain keltaista hilloa

Vierailija
16/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkiaakkoset 70-luvulta (nykyinen salmiakki on ihan mautonta), Hellaksen toffeet, Ruusu-suklaa, avaruusraha- ja inkkari-irttarit, Chewich-toffee, Siesta-suklaapatukka, Lola-suklaapatukka, Jambo-suklaapatukka, Raitatoffee, Toy-purkka, Black Pete-toffee, Topsy-tuutit, Maija-maitotoffeepussi, Musta Rudof-pastillit, Kaunis Veera-pastillit, Figarol-pastillit ja pienet kolmiosulatejuustot

Miten sä muistat noita noin paljon?!:) Mä en muista lapsuudesta kuin sellaiset napin-näköiset vähän kirpeät karkit ja niitä kaipaan. Niissä oli ihan reiätkin niinkuin napeissa.:)

Vierailija
17/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Stratosta :) ja pastirolleja, sekä sitä isoa punasta Rojalin levyä, jossa oli se kolmio keskellä... saahan niitä patukoita mutta ei oo sama :)

Vierailija
18/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat valkoisessa jalallisessa pikarissa.

Perinteistä omenaporetta, nykyinen ei samaa. Mielihyvä-perunamuusijauhetta, jäätelökakkuja, jotka olivat tyrox-laatikossa,rae-kalkkia( äiti antoi meille, kun oltiin pieniä)

Vierailija
19/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Provence-tonnikala, oli pusseissa ei purkissa.

Arlan jugurtti, makuina appelsiini ja vanilja. Päällä rasia jossa mysliä tms.

Nämä lopetettu ihan hiljattain, mitää korvaavaa ei löydy.

Vierailija
20/94 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitenkään päähäni, oon 43 ja kyllä mä noi muut muistan...