Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko vauvan ulos nukkumaan

Vierailija
14.02.2011 |

kun talon toisella puolella on varjossa vielä -16 astetta, mutta talon edessä paistaa aurinko täydeltä terältä. Ja siis siihen aurinkoon laittaisin vaunut. Onkohan liian kylmä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia kaupassa käynti ja autoilu)...

Vierailija
2/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ulkoiluun raja -15 astetta (juuri tänään käytiin lääkärillä) ja vauva on kohta 9 kk ja vielä infektioastmainen. Ulkona nukkumisen raja on -10 astetta. Eli meidän vauvaa en laittaisi, mutta monet laittaa ja hyvin pärjäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasellakin. Ei nuku muuten.

Vierailija
4/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nuku sisällä ollenkaan...itkee vaan väsymystään :-(

Tiedän, että pakkasraja on -10 näin pienillä, mutta kun aurinko tosiaan paistaa suoraan vaunuihin.

Ehkä odottelen vielä,jos se pakkanen vähän lauhtuisi...

ap

Vierailija
5/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan laita noin pientä parvekkeelle!

Vierailija
6/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt 9kk ja oon talven ajan pitäny rajana noin -15 astetta.

Nyt on kuitenkin aurinkoista ollut ja vaunuissa on ollut asteita -4. Ja kyllä, olen laittanut harson kuomun suuaukon eteen! xD

Vierailija
7/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt 9kk ja oon talven ajan pitäny rajana noin -15 astetta.

Nyt on kuitenkin aurinkoista ollut ja vaunuissa on ollut asteita -4. Ja kyllä, olen laittanut harson kuomun suuaukon eteen! xD

Vierailija
8/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasitetulla parvekkeella, jonka lämpötila on ollut kymmenen-viisitoista astetta pakkasen puolella. Olen laittanut sisävaatteiden päälle äp:n villahaalarin, toppahaalarin, äp:n makuupussin ja vaunujen lämpöpussin+lämpöpeiton. Vaunujen suuaukon olen peittänyt harson sijasta villapeitolla.

Vaunujen sisälämpötila on näillä keinoin ollut pari astetta pakkasella, joten olen uskaltanut nukuttaa parvekkeella, vaikka virallinen neuvolan suositus ylittyykin. Tänäänkin tyttö nukkunee päiväunet parvekkeella, vaikka ulkolämpötila näyttää olevan -24°C.

Vierailija
9/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkisi mitä oikeesti siellä on. Mutta varmastikaan sitä -16 astetta vaunuissa ei ole. Vaatettahan saa helposti laitettua tarpeeksi, mutta eniten mietityttää ilma,jota vauva hengittää.

Mutta nyt sain vauvan nukahtamaan kantoliinaan, joten ei tarvitse ulos viedä :-)

ap

Vierailija
10/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vaunuissa ei ole lähellekään noin kylmää, varsinkaan jos vaunut on auringossa.

Vierailija
11/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri tunnin vaunulenkillä. Monta kerrosta vaatteita ja vielä huopa niin, että vain nenänpää näkyi. Hyvin nukutti! Mulle tuli kasvoille kylmä viimakohdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi