Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen isyyden "nostattaminen"?

Vierailija
13.02.2011 |

Oon huomannu miehessäni lähiaikoina tuollaisen kummallisen piirteen... Hän nostattaa (en osaa paremminkaan sanoa) isyyttään kavereilleen...

Tässä muutama esimerkki viimeisen kk ajalta:

Ollaan koko perhe mökillä. Joku miehen kaveri soittaa, keskustelussa tulee seuraavanlainen lause: "olen lasten kanssa mökillä"

Ollaan taas koko porukka lähdössä ajelulle. Joku kaveri soittaa: "oon just lähdössä muksujen kaa ajelulle"

Ollaan koko porukka iltalenkillä (koira mukana): "oon lasten kanssa ulkoiluttamassa koiraa"

siis häh? täh? ja mitä?

Mihin minä unohduin? Aikaisemmin vastaavissa tilanteissa hän on maininnut vain itsensä tai sanonut, että ollaan koko porukka tekemässä jotain...

Ni siis mitä tää on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitettiin kuntoon, tehtiin", tai "järjestin, huomasin" yms.kun minä olen oikeasti ne tehnyt yksin. Aiemmin kertoi aina yksikössä menemisistämme. Kerran sit kertoi puhelimessa tädilleen, että lähden pitkälle matkalle xx-maahan. Täti kysyi, että lähteekö tyttäystävä (minä) matkaan myös ja mies hiukan hölmistyneeä. että kyllä lähtee, koska se on meidän häämatka. Oppi siitä hiukan puhumaan monikossa:-)

Vierailija
2/3 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tunne miestän vielä hyvin,on ehkä nähnyt miehen lapset mutta ei sen enempää.Tietääkseni siinä ole ihmeellistä,muutenkaan kannata sen kummemmin bilehileystäville kaikkea kertoa.

Ystävät on erikseen ja juhlimiskaverit erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin piru, mieshän tekee kans tuota...

siis jos oon tehny jtn, niin helposti kääntyy, että (me) tehtiin/korjattiin/jnejne.

mutta jos hän on tehnyt jotain, niin HÄN on sitten tehnyt jotain (ei enää siinä kohdassa mitään me/passiivimuotoja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän